نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی

سونامی بیکاری ۸ میلیون نفر تا پایان سال ۹۳

  • شناسه خبر: 40875
سونامی بیکاری ۸ میلیون نفر تا پایان سال ۹۳

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار بیکار در کشور وجود دارد که این میزان تا پایان سال ۹۳ به ۸ میلیون نفر خواهد رسید. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی“، حسین آذین در جلسه ستاد مثلث توسعه سرمایه گذاری رفسنجان با اشاره به افزایش نرخ بیکاری در کشور […]

خانه » آخرین اخبار » سونامی بیکاری ۸ میلیون نفر تا پایان سال ۹۳

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار بیکار در کشور وجود دارد که این میزان تا پایان سال ۹۳ به ۸ میلیون نفر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی“، حسین آذین در جلسه ستاد مثلث توسعه سرمایه گذاری رفسنجان با اشاره به افزایش نرخ بیکاری در کشور اظهار داشت: امروزنیاز به برنامه ریزی جامعی برای طرح های سرمایه گذاری داریم تا مشخص شود که هر طرح سالیانه چند شغل ایجاد می کند.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد شغل در جامعه تصریح کرد: ارزش ایجاد یک شغل کمتر از احداث یک مسجد نیست.

آذین درآمد حاصل از ۸۰ هزار تن پسته در سال جاری در رفسنجان را نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد ریال پیش بینی کرد و گفت: عمده ی این پول در حالیکه می تواند بخش قابل توجهی از شهرستان را سامان دهد از آن خارج می شود.

وی افزود: لازم است که شرایط را فراهم کنیم تا سرمایه گذار احساس امنیت کند و همچنین پیچ و خم های اداری که می تواند مانعی بر سر راه سرمایه گذار باشد را از بین ببریم و آن را مرتفع نماییم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس نیز در حال بررسی است تا قوانینی که در این مسیر مزاحم هستند را بردارد و در صورت نیاز قانون جدیدی را تصویب نماید.

وی به طرح ساماندهی افاغنه اشاره کرد و گفت: با ادامه و پیگیری این طرح می توانیم برای ایرانی ها شغل بیشتری ایجاد کنیم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به نهایی شدن پروژه تولید بنزن در منطقه اشاره کرد و گفت: هفته گذشته رایزنی هایی با وزیرنفت صورت گرفت ومجوز این طرح صادر گردیده است.

وی افزود: بنزن خطی(LAB) نقش مهمی در شکل گیری صنایع پایین دستی پتروشیمی در کشور دارد.

برچسب ها:
بیکاری خانه خشتی رفسناپجان سونامی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان