نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان:

فرهنگ نفرت از استکبار باید در دل ها بماند و شعار الهی مرگ بر آمریکا نباید از دهان بیفتد

  • شناسه خبر: 40845
فرهنگ نفرت از استکبار باید در دل ها بماند و شعار الهی مرگ بر آمریکا نباید از دهان بیفتد

آیت الله سید احمد خاتمی گفت: جهاد با آمریکا تمام نشدنی است و تا زمانی که آمریکا شیطنت می کند و شیطان بزرگ است، شعار با شکوه مرگ بر آمریکا هم هست. به گزارش «خانه خشتی”، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان در جمع خانواده ی شهدای خنامان، فرهنگ شهادت را عشق به خدا عنوان […]

خانه » فرهنگ نفرت از استکبار باید در دل ها بماند و شعار الهی مرگ بر آمریکا نباید از دهان بیفتد

آیت الله سید احمد خاتمی گفت: جهاد با آمریکا تمام نشدنی است و تا زمانی که آمریکا شیطنت می کند و شیطان بزرگ است، شعار با شکوه مرگ بر آمریکا هم هست.

به گزارش «خانه خشتی”، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان در جمع خانواده ی شهدای خنامان، فرهنگ شهادت را عشق به خدا عنوان کرد و گفت: دلدادگی به خدا بالاترین سرمایه است و شهیدان سرمایه داران آن جهانند.

آیت الله سید احمد خاتمی اظهار داشت: با خدا مأنوس شوید و ارتباط تان را از طریق نماز، مسجد، نماز جمعه و جماعت حفظ کنید تا خدا یاریتان کند؛ کمک خدا، زنده نگهداشتن دین خداست؛ دین خدا را زنده نگهدارید.

وی در ادامه افزود: فرهنگ شهادت باید بماند؛ و این فرهنگ کشور را بیمه کرده، بیمه می کند و بیمه خواهد کرد.یادواره شهدای خنامان-رفسنجان-خانه خشتی-یادواره (2)

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان  مقاومت و ایستادگی برای ارزش ها را از دیگر ابعاد فرهنگ شهادت عنوان کرد و گفت: دشمنان امت مسلمان از ایران هسته ای و بمب اتم نمی ترسند، با هویت دینی ما مخالفند و از ایران اسلامی هراس دارند و نمی خواهند در این منطقه نظام اسلامی حاکم باشد.

خاتمی نسخه موفقیت کشور ایران را مقاومت دانست و بیان داشت: تجربه ما در دوارن طاغوت و جنگ هشت ساله نشان داده است که مقاومت جواب خواهد داد و امروز هم می توانیم در برابر استکبار بایستیم و پوزه آن را به خاک بمالیم.

وی ادامه داد: ما مخالف ۵+۱ نیستیم، مذاکرات را در چارچوب های تنظیم شده مقام معظم رهبری تأیید می کنیم، اما چشممان از این مذاکرات آب نمی خورد.

خاتمی تصریح کرد: آمریکا در طول این چند ماه بدترین اهانت ها را به ملت ما روا داشت و شرمن فریب کاری را در ژن ایرانی ها عنوان کرد؛ این اهانت به ملت ایران بود.

وی گفت: این ها با این توهم جسارت می کنند که فکر می کنند ایران مجبور به مذاکره شده است، اما بدانند که ایران می خواهد با همه کسانی که می گویند چرا دشمن تراشی می کنید، اتمام حجت نماید.

امام جمعه موقت تهران هدف نهایی مذاکرات را زمین خوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و افزود: به فضل خداوند ایران اسلامی عزیز بوده، هست و خواهد بود و ملت ایران خسته نمی شوند.

آیت الله خاتمی گفت: نفرت از استکبار از دیگر ابعاد فرهنگ شهادت است؛ مقام معظم رهبری فرمودند: این روزها عده ای قصد دارند استکبار را بزک کنند و آمریکا را خواهان صلح نشان دهند، اما نفرت از استکبار در متن دین ماست.یادواره شهدای خنامان-رفسنجان-خانه خشتی-یادواره (3)

وی افزود: تردید نکنید که یک پای همه آدم کشی های دنیا، چه در جهان اسلام و چه غیر آن، آمریکاست و پیروز شدن انقلاب در سوریه، اوکراین و عراق به واسطه حمایت ایران بود، و این نفوذ ایران اسلامی و حزب الله را نشان می دهد.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود، نفرت از استکبار را در عمق جان شهیدان دانست و گفت: رزمندگان ما صدام را نوکر آمریکا می دانستند و درست هم می فهمیدند؛ فرهنگ نفرت از استکبار باید در دل ها بماند و شعار الهی مرگ بر آمریکا نباید از دهان بیفتد.

وی فرهنگ ولایت مداری را از ابعاد فرهنگ شهادت عنوان کرد و گفت: ولایت فقیه ستون فقرات نظام است و در قانون اساسی کشور ما، اسلامی بودن نظام، ولایت فقیه، جمهوریت نظام و مذهب رسمی کشور قابل تغییر نیست.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت: تدوام ۳۶ ساله انقلاب به برکت مدیریت ولایت فقیه است، وگرنه برای آسیب رساندن به نظام، توطئه ها چیدند.

خاتمی با مرور شعارهای مردم در فتنه ۸۸، اظهار داشت: مردم در این دوران بصیرتشان را حفظ کردند و یک صدا گفتند: این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»یادواره شهدای خنامان-رفسنجان-خانه خشتی-یادواره (4)

برچسب ها:
آمریکا آیت الله خاتمی : امام جمعه موقت تهران اوباما خنامان رفسنجان سید احمد خاتمی شهدا مرگ بر آمریکا نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان