فرماندار رفسنجان

سرمایه گذاری و اشتغال از تبعات و معضلات اجتماعی جلوگیری می کند

  • شناسه خبر: 40818
سرمایه گذاری و اشتغال از تبعات و معضلات اجتماعی جلوگیری می کند

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان صبح امروز در نشست ستاد مثلث توسعه و سرمایه گذاری شهرستان که در محل فرمانداری تشکیل شد، سرمایه گذاری و کارآفرینی را از نیازهای جامعه برای بهبود امور معیشتی و اقتصادی مردم عنوان کرد و گفت: این امر به طورجدی به عنوان سند توسعه شهرستان و با هماهنگی نمایندگان […]

خانه » آخرین اخبار » سرمایه گذاری و اشتغال از تبعات و معضلات اجتماعی جلوگیری می کند

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان صبح امروز در نشست ستاد مثلث توسعه و سرمایه گذاری شهرستان که در محل فرمانداری تشکیل شد، سرمایه گذاری و کارآفرینی را از نیازهای جامعه برای بهبود امور معیشتی و اقتصادی مردم عنوان کرد و گفت: این امر به طورجدی به عنوان سند توسعه شهرستان و با هماهنگی نمایندگان مجلس، روسای ادارت، سرمایه گذاران و نظارت ائمه جمعه در رفسنجان آغاز شده است.

حمید ملانوری ادامه داد: ما شدیداً به سرمایه گذاری نیاز داریم و باید به دنبال طرح های سرمایه گذاری باشیم که مناسب، به روز و سود ده باشند و موجب توسعه، اشتغالزایی و برگرداندن سرمایه شوند.

وی افزود: سرمایه گذاری در مباحث اقتصادی در دو بخش سرمایه های مردمی و تسهیلات بانکی تقسیم می شوند که با توجه به مشکلات عدیده ای که در دریافت تسهیلات بانکی وجود داشت، امکان ورود سرمایه گذاری مردمی وجود دارد.

فرماندار رفسنجان اظهار داشت: ایجاد انگیزه و اعتماد سازی برای ورود سرمایه گذاران به بخش های صنعتی موجب عدم اتکاء ما به تسهیلات بانکی خواهد شد.

وی افزود: سرمایه گذاری و اشتغال  از تبعات و معضلات اجتماعی جلوگیری می کند.

ملانوری ادامه داد: رسیدگی به مشکلات اقتصادی اولویت ماست که با توجه به اتحاد و همکاری مسئولین شهرستان و وجود منابع و مکان های سرمایه گذاری، ضروریست سرمایه گذار توان فکری، مالی و انسانی خود را برای کمک به دولت، نظام و توسعه منطقه خرج کند.

ارائه طرح های گوناگون نیازمند به سرمایه گذاری و بیان سرمایه های متقاضی طرح نیز از برنامه های دیگر این جلسه بود که توسط فرماندار قرائت شد.

برچسب ها:
اشتغال بیکاری رفسنجان سرمایه گذاری فرماندار رفسنجان معضلات اجتماعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان