یادداشت/

قابل توجه اوباما، سازمان مللش و همینطورکشورهای سرسپرده اروپایی اش

  • شناسه خبر: 40375
قابل توجه اوباما، سازمان مللش و همینطورکشورهای سرسپرده اروپایی اش

انتخابات سوریه عین بی دموکراسی گری و خلاف قانون است چرا که به دلیل ازدحام رای دهندگان تنها ۵ ساعت رای گیری تمدید شد و بیش از ۸۰ درصد کسانی که می توانستند رای دهند پای صندوق های رای آمدند و آقای بشار اسد با بیش از ۸۶ درصد آرا رئیس جمهور سوریه شد. این […]

خانه » آخرین اخبار » قابل توجه اوباما، سازمان مللش و همینطورکشورهای سرسپرده اروپایی اش

انتخابات سوریه عین بی دموکراسی گری و خلاف قانون است چرا که به دلیل ازدحام رای دهندگان تنها ۵ ساعت رای گیری تمدید شد و بیش از ۸۰ درصد کسانی که می توانستند رای دهند پای صندوق های رای آمدند و آقای بشار اسد با بیش از ۸۶ درصد آرا رئیس جمهور سوریه شد.

این برای کسانی که خشم اسرائیل را می دانند عین ظلم است و آنها هرگز این انتخابات را قبول ندارند و هرگز این رای را به رسمیت نمی شناسند .

ولی در کنار سوریه در مصر دوستشان السیسی کاندید شد ۶ روز انتخابات را کش دادند تا مردم بیایند رای بدهند کسی نیامد بالاخره مجبور شدند بگویند مردم با مشارکتی ۴۵ درصدی آقای السیسی را با نزدیک به ۹۰ درصد آرا انتخاب کردند و همان چند نفری که رای سوریه را غیر قانونی می دانستند سریع به السیسی تبریک گفته و و او را تمام و کمال به رسمیت شناختند.

یا صبر خدا خیلی زیاد است یا ما طاقتمان کم است وقتی این حرفها را می شنوی از خدا می خواهی که زمین دهان باز کند و این فرعون صفتان را که دست او را هم از پشت بسته اند به کام خود ببرد تا دنیا از برکت هر چه زور گو است راحت شود.

و اما چند نکته قابل توجه به این شامپانزه :
۱- تو چکاره دنیایی که این انتخابات را قبول و آن انتخابات را قبول نداری.
۲- به درک که این را قبول و دیگری را به رسمیت نمی شناسی.
۳- از خودت، سازمان مللت و دوستان اروپائیت خجالت بکش دنیا دیگر به چشم نوکر اسرائیلی می شناسد که خودش هم به رسمیت شناخته نشده.
۴- مغزت مشکل دارد اگر وجدان نداری قدری خجالت بکشی بد نیست.
من می دانم وقتی در نزدیکی اسرائیل چنین اتفاقاتی مانند انتخاب مجدد بشار اسد اتفاق می افتد چه به حال تو می گذرد برایت متاسفم، هر که با پول صهیونیستها رئیس جمهور شد دندش نرم این حرص ها را باید بخورد.

یادداشت: حیدر معصومی ریسه

برچسب ها:
قابل توجه اوباما، سازمان مللش و همینطورکشورهای سرسپرده اروپایی اش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان