از آنجایی که در این دنیای وانفسا یک دوست هم نداریم

ما باید تمام نگاه و همتمان به داخل باشد نه بیرون

  • شناسه خبر: 40357
ما باید تمام نگاه و همتمان به داخل باشد نه بیرون

شاید کمترکسی پیدا شود که نداند صهیونیسم اسرائیلی حتی در پیش پا افتاده ترین کارها هم به رئیس جمهور اوباما خط می دهد تا برسد به مسئله بزرگی مانند گفتگو با ایران. ما ایرانیها این ضرب المثل حرف مرد یکی است را زیاد شنیده و آنرا زیاد بکار می بریم. آقای روحانی و گروه همراهش […]

خانه » آخرین اخبار » ما باید تمام نگاه و همتمان به داخل باشد نه بیرون

شاید کمترکسی پیدا شود که نداند صهیونیسم اسرائیلی حتی در پیش پا افتاده ترین کارها هم به رئیس جمهور اوباما خط می دهد تا برسد به مسئله بزرگی مانند گفتگو با ایران.

ما ایرانیها این ضرب المثل حرف مرد یکی است را زیاد شنیده و آنرا زیاد بکار می بریم. آقای روحانی و گروه همراهش چه قبل از سفر نیویورک و چه پس از آن همواره صحبت ها ؛افکار و ایده هایشان حول یک محور می گشت و هیچ وقت تغییر موضع ندادند ولی مسئولین آمریکایی هر کدامشان که یک حرف می زند دهها نفر از جناحهای مختلف ثانیه هایی بعد می آیند و آنرا تکذیب می کنند یا کاملا متفاوت راجع به آن موضوع مطرح شده اظهار نظرهای عجیب و غریب می کنند و وقتی نتانیاهو آمد که همگی دیوار حاشا پیش کشیدند و گفتند اصلا این صحبت ها نبوده جان من و جان شما اگر ما بگذاریم یک مو از سر شما کم شود اصلا ایران عددی نیست که شما از آن وحشت داشته باشید و ما تا آخرین نفس در کنار شماییم و گزینه جنگ با ایران هنوز درست روی میز است و حتی روی میز هم جابجا نشده است.

هر انسانی که ذره ای قانونگر باشد دقیقا می تواند تحلیل کند از صحبت اوباما در ساز مان ملل که انرژی هسته ای را حق ایرانیها دانست تا زمانی که نتانیاهو آمد روی هم بریزیم ۷۲ ساعت نشد در این مدت آمریکائیها به ۷۲ روایت سخن گفتند و ۱۸۰ درجه تغییر دیپلماسی دادند .

حال شما قضاوت کنید کسی که هنوز رنگ جوهر صحبت هایش خشک نشده به طور واضح به نتانیاهوگفت من غلط کردم و لعنت به این زبان که بی موقع باز شد حال هر انسان آزاد اندیشی بگوید اینها قابل اعتمادند ؟آیا واقعا انسان دلش نمی سوزد که رئیس جمهور آمریکا با آن دبدبه و کبکبه اش مثل موش مرده جلوی نتانیاهو زانو زده بود و دل بدست می آورد ؟

افسوس که دنیا به دست چنین انسانهای فندق مغزی افتاده است خدا به داد دنیا رسد با این حمارهای انسان نمایش.

یادداشت از: حیدر معصومی ریسه

برچسب ها:
زیرا در این دنیای وانفسا یک دوست هم نداریم! ما باید تمام نگاه و همتمان به داخل باشد نه بیرون
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان