پورمختار خبر داد:

حضور حسین آذین به جای رسایی در جام‌جهانی برزیل

  • شناسه خبر: 40354
حضور حسین آذین به جای رسایی در جام‌جهانی برزیل

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پس از سفر نکردن رسایی به برزیل به دلایل شخصی، کمیسیون اصل ۹۰ حسین آذین را به جام جهانی اعزام می‌کند. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از تسنیم، محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز پارلمان در جمع خبرنگاران در خصوص […]

خانه » آخرین اخبار » حضور حسین آذین به جای رسایی در جام‌جهانی برزیل

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پس از سفر نکردن رسایی به برزیل به دلایل شخصی، کمیسیون اصل ۹۰ حسین آذین را به جام جهانی اعزام می‌کند.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از تسنیم، محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز پارلمان در جمع خبرنگاران در خصوص اعزام یکی از اعضای این کمیسیون به برزیل، گفت: اعزام نماینده از سوی کمیسیون اصل ۹۰ به برزیل در راستای پرونده فساد در فوتبال بود.

وی ادامه داد: به دلیلی که در جام جهانی گذشته اتفاقاتی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی افتاد، تصمیم گرفته شد یکی از اعضای کمیسیون به برزیل سفر کند و در همین راستا آقای حمید رسایی از سوی کمیسیون انتخاب شد.

پورمختار با بیان اینکه اعزام یکی از اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به برزیل در راستای حفظ فوتبال و جلوگیری از فساد بود، خاطرنشان کرد: آقای رسایی اعلام کرد به دلایل شخصی نمی‌تواند به برزیل برود و به همین دلیل حسین آذین نماینده مردم رفسنجان به همراه دو کارشناس به برزیل اعزام خواهند شد.

برچسب ها:
آذین جام جهانی حضور حسین آذین به جای رسایی در جام‌جهانی برزیل رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان