فدراسیون فوتبال واکنشی نشان می‌دهد؟!

تولید مشروب الکلی با پرچم جمهوری اسلامی در جام جهانی+عکس

  • شناسه خبر: 40350
تولید مشروب الکلی با پرچم جمهوری اسلامی در جام جهانی+عکس

یکی از شرکت‌های خارجی با پرچم کشورهای صعود کننده به جام جهانی ۲۰۱۴ مشروبات الکلی تولید می‌کند و این شرکت حتی با پرچم جمهوری اسلامی هم اقدام به چنین کاری کرده است. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا ، فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای به تمامی شرکت‌ها و موسسه‌های داخل […]

خانه » آخرین اخبار » تولید مشروب الکلی با پرچم جمهوری اسلامی در جام جهانی+عکس

یکی از شرکت‌های خارجی با پرچم کشورهای صعود کننده به جام جهانی ۲۰۱۴ مشروبات الکلی تولید می‌کند و این شرکت حتی با پرچم جمهوری اسلامی هم اقدام به چنین کاری کرده است.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا ، فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای به تمامی شرکت‌ها و موسسه‌های داخل ایران هشدار داد که اگر بدون مجوز در تبلیغاتشان از جام جهانی استفاده کنند با آنها برخورد قانونی می‌شود و جریمه‌هایی سنگین در انتظار این شرکت‌ها خواهد بود. حتی مسئولان فدراسیون فوتبال از برخورد فیفا ! با این شرکت‌ها خبر دادند و مدعی بودند که این عمل خلاف قانون است.

با این حال نمی‌دانیم که آیا این قانون سفت و سخت فیفا! در مورد دیگر کشورها که بدون اجازه از محصولاتی با پرچم جمهوری اسلامی سوء استفاده می‌کند هم اعمال خواهد شد یا نه؟ پرچم هر کشوری مختص همان کشور است و سایر کشورها حق سوئ استفاده از آن را ندارند بخصوص اینکه پرچم جمهوری اسلامی ایران منقش به اسم متبرک الله هم هست و باید حساسیت‌ها در مورد این پرچم چند برابر باشد اما ظاهرا مسئولان فدراسیون فوتبال فقط در مورد شرکت‌های داخلی می‌توانند ابراز قدرت کنند و حتی اعتراضی هم به یک شرکت تولیدات مشروبات الکلی خارجی  که با پرچم جمهوری اسلامی چنین کالای خلاف شرعی را تولید می‌کند ندارند!

به گزارش دانا، یک شرکت خارجی که ظاهرا آلمانی است، مشروبات الکی با پرچم کشورهایی که در جام جهانی حضور دارند تولید کرده و پرچم مقدس جمهوری اسلامی نیز روی بطری این مشروبات به طور کامل حک شده است. عکسی از یکی از این بطری‌ها از طریق اینترنت در اختیار خبرنگار دانا قرار گرفت که آن را در زیر منتشر می کنیم و امیدواریم که رئیس همیشه خندان فدراسیون فوتبال حداقل نسبت به این مسئله واکنش قاطعی از خود نشان بدهد و این شرکت را از ادامه تولید مشروب الکلی با پرچم مقدس جمهوری اسلامی باز دارد گرفتن غرامت و خسارت پییشکش!

انتهای پیام

برچسب ها:
فدراسیون فوتبال واکنشی نشان می‌دهد؟!
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان