پروازهای مشهد به زودی در فرودگاه رفسنجان راه اندازی می شود

  • شناسه خبر: 40314
پروازهای مشهد به زودی در فرودگاه رفسنجان راه اندازی می شود

حمید صالحی گفت: به زودی شاهد راه اندازی پروازهای مشهد مقدس در فرودگاه رفسنجان خواهیم بود. به گزارش “خانه خشتی”، رییس فرودگاه رفسنجان در جلسه شورای اداری از هزینه ۷ میلیارد تومانی برای احداث فرودگاه رفسنجان خبر داد و گفت: عملیات بازسازی و روکش فرودگاه انجام شده و در زمینه باند و تجهیزات مشکلی نداریم. […]

خانه » آخرین اخبار » پروازهای مشهد به زودی در فرودگاه رفسنجان راه اندازی می شود

حمید صالحی گفت: به زودی شاهد راه اندازی پروازهای مشهد مقدس در فرودگاه رفسنجان خواهیم بود.

به گزارش “خانه خشتی”، رییس فرودگاه رفسنجان در جلسه شورای اداری از هزینه ۷ میلیارد تومانی برای احداث فرودگاه رفسنجان خبر داد و گفت: عملیات بازسازی و روکش فرودگاه انجام شده و در زمینه باند و تجهیزات مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه فرودگاه ها ویترین و دروازه های ورودی در شهرها محسوب می شوند، اظهار داشت: فرودگاه رفسنجان با تراکم ۵۵، در سطح فرودگاه های کشور حرف اول را می زند.

صالحی از افزایش پروازهای تهران به ۳ بار در هفته ابراز خرسندی کرد و گفت: این پروازها در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شود.

رییس فرودگاه رفسنجان اجرای سیستم روشنایی، تثبیت و قیرپاشی شانه های خاکی، نصب و راه اندازی تجهیزات فرودگاهی در محل ترمینال ها را از جمله اقدامات مثبت و درخور فرودگاه اعلام کرد و گفت: واحدهای عملیاتی از قبیل برج مراقبت، ایمنی و نجات فرودگاهی، بازسازی و ترمیم ساختمان آتش نشانی به وسعت ۴۵۰ متر مربع نیز اجرا شده است.

صالحی تآمین گاز شهری، اصلاح شبکه و صدور قبوض برق، تأمین آب شرب فرودگاه را از نیازهای ضروری فرودگاه بیان کرد.

برچسب ها:
تهران رفسنجان فرودگاه رفسنجان مشهد هواپیما
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان