زمان واریز یارانه خردادماه

  • شناسه خبر: 40261
زمان واریز یارانه خردادماه

بر اساس آخرین اعلام ها، یارانه خرداد ۹۳ ساعت ۲۴ در تاریخ ۲۲ خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. یارانه خرداد ۹۳ مجموعاً ۳۵۰۰ میلیارد تومان از درآمدهای دولت را شامل می شود و رقم ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به هر نفر تعلق می گیرد. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از […]

خانه » آخرین اخبار » زمان واریز یارانه خردادماه

بر اساس آخرین اعلام ها، یارانه خرداد ۹۳ ساعت ۲۴ در تاریخ ۲۲ خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. یارانه خرداد ۹۳ مجموعاً ۳۵۰۰ میلیارد تومان از درآمدهای دولت را شامل می شود و رقم ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به هر نفر تعلق می گیرد.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از صبح زرند، بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه ماه خرداد ۹۳ که نهمین پرداخت یارانه توسط دولت یازدهم محسوب می شود ساعت ۲۴ روز ۲۲ خرداد ۹۳ پرداخت می شود. بنابراین گزارش یارانه نقدی مانند روال گذشته و بدون تغییر برای هر نفر ماهانه ۴۵۵۰۰ تومان خواهد بود که از ساعات اولیه ۲۲ خرداد قابل برداشت خواهد بود.

بعد از ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی در پایان فروردین ماه که تعداد نه چندان قابل ملاحظه انصراف دهندگان را در پی داشته و بیش از ۷۳ میلیون نفر مجددا خواهان دریافت شدند مسوولان دولتی اعلام کردند که یارانه نقدی در اردیبهشت ماه نیز به تمامی متقاضیان پرداخت می‌شود تا در ادامه ضمن انصراف داوطلبانه دولت نیز اطلاعات را مورد بررسی قرار دهد.
این در حالی است که در اواسط اردیبهشت ماه بود که وزیر اقتصاد از تحلیل و جمع آوری اطلاعات ثبت شده خبر داد و اعلام کرد که هرچند برخی از افراد مخالف حذف دهک های توانمند از دریافت یارانه هستند اما براساس تکلیف مجلس مبنی بر اینکه فقط افراد نیازمند باید یارانه دریافت کنند دولت به این تکلیف عمل خواهد کرد.

بر این اساس یارانه نقدی اردیبهشت طبق روال هر ماه در بیست و دوم این ماه نیز به حساب ثبت نام کنندگان واریز شد.

بنابراین گزارش اگر تغییر خاصی در زمانبندی پرداخت یارانه ایجاد نشود تمامی ۷۳ میلیون متقاضی ثبت نام کننده به همراه نیروهای مسلح که در پرداخت آن ها در ماه قبل مشکلی ایجادشده بود یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی خود را در بیست و دوم خرداد ماه دریافت خواهند کرد البته با این توضیح که در مدت اخیر بیش از ۲۳ هزار نفر از جمع ثبت نام کنندگان انصراف داده و از حساب خرج دولت در خرداد ماه خارج شده اند.

برچسب ها:
زمان واریز یارانه خردادماه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان