رئیس بورد مامایی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد:

پرهیز از سزارین برای داشتن نسلی سالم در آینده

  • شناسه خبر: 40233
پرهیز از سزارین برای داشتن نسلی سالم در آینده

رئیس بورد مامایی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا آنجایی که امکان زایمان طبیعی وجود دارد از سزارین پرهیز کنیم تا بتوانیم نسل سالمی را در آینده داشته باشیم. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، دکتر نجمه تهرانیان در حاشیه بازدید از دانشکده پرستاری و مامایی ، مرکز آموزشی درمانی زنان و زایمان […]

خانه » آخرین اخبار » پرهیز از سزارین برای داشتن نسلی سالم در آینده

رئیس بورد مامایی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا آنجایی که امکان زایمان طبیعی وجود دارد از سزارین پرهیز کنیم تا بتوانیم نسل سالمی را در آینده داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، دکتر نجمه تهرانیان در حاشیه بازدید از دانشکده پرستاری و مامایی ، مرکز آموزشی درمانی زنان و زایمان  نیک نفس و بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان اظهار داشت : دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان درخواستی مبنی بر تاسیس مقطع کارشناسی ارشد به وزارتخانه و بورد مامایی ارائه کرده است که امیدواریم شاهد ارتقاء مقاطع تحصیلی در این دانشگاه باشیم.
وی تاکید کرد : تا آنجایی که امکان زایمان طبیعی وجود دارد از سزارین پرهیز کنیم تا بتوانیم نسل سالمی را در آینده داشته باشیم.

تهرانیان ابراز امیدواری کرد : که با اجرای طرح بسته حمایتی طرح ملی نظام سلامت یعنی رایگان بودن زایمان طبیعی،  آمار سزارین کاهش  و آمار زایمان طبیعی افزایش یابد.

تهرانیان تصریح کرد : وزارت بهداشت  ، زایمان طبیعی  را رایگان اعلام کرده و برای ترویج این بسته مهم طرح تحول نظام سلامت باید مضرات سزارین و فواید زایمان طبیعی را اطلاع رسانی کرد.

وی افزود : مامایی رفسنجان نسبت به جاهای دیگر در بعد بالینی خوب ارزیابی می شود.

برچسب ها:
پرهیز از سزارین برای داشتن نسلی سالم در آینده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان