ساختمان کانون ناشنوایان رفسنجان افتتاح شد

  • شناسه خبر: 40177
ساختمان کانون ناشنوایان رفسنجان افتتاح شد

ساختمان کانون ناشنوایان رفسنجان با حضور مسئولان و جمعی از ناشنوایان این شهرستان افتتاح گردید. به گزارش “خانه خشتی”، ساختمان کانون ناشنوایان رفسنجان که توسط خانواده مرحوم یدالله خاندانی و مرحومه شایسته نمازی برای این امر اختصاص داده شده است، با حضور فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و مسئول بهزیستی ‌افتتاح شد. عباس بلندی، […]

خانه » آخرین اخبار » ساختمان کانون ناشنوایان رفسنجان افتتاح شد

ساختمان کانون ناشنوایان رفسنجان با حضور مسئولان و جمعی از ناشنوایان این شهرستان افتتاح گردید.

به گزارش “خانه خشتی”، ساختمان کانون ناشنوایان رفسنجان که توسط خانواده مرحوم یدالله خاندانی و مرحومه شایسته نمازی برای این امر اختصاص داده شده است، با حضور فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و مسئول بهزیستی ‌افتتاح شد.

عباس بلندی، مسئول بهزیستی شهرستان رفسنجان در این آیین با بیان اینکه کانون ناشنوایان رفسنجان فعالیت‌های خوبی دارد، اظهار داشت: این کانون دارای رتبه‌های اول استان در زمینه‌های مختلف و جزو کانون‌های برتر استان است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بچه‌های کانون جای مناسبی برای فعالیت‌ها و نشست‌های خود نداشتند، زمانی که خانواده مرحوم یدالله خاندانی در مورد وقف این ساختمان صحبت‌های اولیه را انجام دادند مقرر شد این ساختمان به کانون ناشنوایان اختصاص یابد.

بلندی افزود: بهزیستی سازمانی است که مردم با اهم فعالیت‌ها و جایگاه آنها به خوبی آشنا نیستند در حالی که بخشی از هر نوع فعالیت اجتماعی به این سازمان مربوط است.

فرماندار رفسنجان نیز از فعالیت ۲۰ مؤسسه خیریه در شهرستان رفسنجان خبر داد و ابراز داشت: این مؤسسه‌ها در زمینه‌های تحصیل، درمان، اشتغال، ازدواج و سایر کارهای خیر برای نیازمندان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: امروز کار خیر‌ در ایجاد اشتغال و کارآفرینی نهفته است و سرمایه‌گذاری در مباحث اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی مردم و اقتصاد کشور ارزشمند است.

فرماندار رفسنجان بیکاری را منشأ بسیاری از مشکلات در جامعه دانست و افزود: با ایجاد اشتغال می‌توانیم جلوی معضلات جامعه را بگیریم و در این راستا خیران می‌توانند پیش‌قدم باشند.

محمدعلی ارجمند، رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: واقفان با سنت حسنه وقف در کارنامه خود ارزشی را ثبت می‌کنند که سال‌های متمادی توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای خود دعای خیر و باقیات‌الصالحات می‌گذارند.

وی، وقف را از اعمال پسندیده در اسلام دانست و گفت: این مهم در شهرستان رفسنجان به خوبی جا افتاده است و مکان‌های زیادی اعم از بیمارستان، مدرسه، مراکز دانشگاهی‌، مساجد و … در این زمینه ساخته شده‌اند.

ارجمند در پایان بیان کرد: ما معلولان را افرادی توانمند می‌دانیم که می‌توانند با فعالیت خود چرخه اجتماع را مانند سایر افراد سالم پیش ببرند.

برچسب ها:
ساختمان کانون ناشنوایان رفسنجان افتتاح شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان