آیت‌الله جوادی آملی:

بی عرضگی مسئولان مردم را از مسیر اصلی خارج می‌کند

  • شناسه خبر: 40136
بی عرضگی مسئولان مردم را از مسیر اصلی خارج می‌کند

 حضرت آیت‌الله جوادی آملی در دیدار رییس کل بانک مرکزی با تأکید بر این‌که اختلاس و بی عرضگی مدیران مردم را از مسیر اصلی خارج می‌کند، ابراز کرد:‌ مردم اگر عمل درست ببینند در مسیر دین باقی می‌مانند. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  رسا، حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی ‌آملی ظهر امروز در دیدار رییس […]

خانه » آخرین اخبار » بی عرضگی مسئولان مردم را از مسیر اصلی خارج می‌کند

 حضرت آیت‌الله جوادی آملی در دیدار رییس کل بانک مرکزی با تأکید بر این‌که اختلاس و بی عرضگی مدیران مردم را از مسیر اصلی خارج می‌کند، ابراز کرد:‌ مردم اگر عمل درست ببینند در مسیر دین باقی می‌مانند.
به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  رسا، حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی ‌آملی ظهر امروز در دیدار رییس کل بانک مرکزی،‌ با اشاره به تفکر امام خمینی(ره) درباره لباس روحانیت، ‌گفت: لباس روحانیت از منظر امام خمینی یک خیمه است و همه باید زیر چتر آن جمع شوند.وی ادامه داد:‌ خیمه لباس روحانیت نیازمند دو ستون دین و باور مردم است و امام خمینی این دو ستون را از دین اسلام استخراج کردند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: امام خمینی(ره) به مردم ثابت کرد که خیمه دین به همه مردم اختصاص دارد.

حضرت آیت‌الله جوادی آملی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر توجه به مسأله اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد:‌ در فرهنگ اسلامی ثروت و دارایی ستون یک جامعه است.

استاد برجسته تفسیر با بیان این‌که ملت فقیر ستون فقراتش شکسته است،‌ گفت: این چنین ملتی اهل مبارزه و مقاومت نیست و ملتی که جیبش خالی باشد اهل سازش است.وی مشکلات اقتصادی را سبب تسری به دیگر بخش‌های جامعه دانست

وی  افزود:‌ باید برای مسأله اقتصاد کشور برنامه ریزی کرد و بدون شعار تنها به فکر استقلال کشور باشیم.

حضرت آیت‌الله جوادی آملی در ادامه انقلاب اسلامی را نیازمند حضور مستمر مردم خواند و گفت:‌ امام خمینی با کمک مردم و حضور در صحنه آنها توانست انقلاب را به پیروزی برساند و امروز نیز این حضور قابل مشاهده است.

استاد برجسته تفسیر قرآن با اشاره به ویژگی‌های امام خمینی(ره)، بیان کرد: امام خمینی یک انسان معمولی نبود و با اقدامات خود مردم را از زمین به آسمان برد.وی بر ضرورت توجه به صداقت در انجام امور تأکید کرد و گفت: باید همیشه با مردم به صداقت رفتار شود چون مردم از فطرت درستی برخوردار بوده و در مسیر دین حرکت می‌کنند.

حضرت آیت‌الله جوادی آملی با تأکید بر این‌که اختلاس و بی عرضگی مدیران مردم را از مسیر اصلی خارج می‌کند، ابراز کرد:‌ مردم اگر عمل درست ببینند در مسیر دین باقی می‌مانند.حضرت آیت‌الله جوادی آملی بر ضرورت توجه به فرهنگ و اقتصاد در جامعه تأکید کرد و گفت:‌ یکی از نیازهای اصلی ما این است که در جامعه به فرهنگ و اقتصاد توجه جدی شود.

برچسب ها:
آیت‌الله جوادی آملی: بی عرضگی مسئولان مردم را از مسیر اصلی خارج می‌کند خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان