اختصاص ۴۸۰میلیون تومان اعتبار برای آب شرب روستاهای دره در ودره رنج رفسنجان

  • شناسه خبر: 40082
اختصاص ۴۸۰میلیون تومان اعتبار برای آب شرب روستاهای دره در ودره رنج رفسنجان

فرماندار رفسنجان در بازدید از روستاهای دره در و دره رنج از اختصاص اعتبار ۴۸۰میلیون تومانی به آب روستاهای دره در ودره رنج رفسنجان خبرداد. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از روراستی، حمید ملانوری امروز در حاشیه سفر به دهستان دره دران رفسنجان  اظهار داشت:به منظور بررسی مشکلات دهستان دره دران به همراه بخشدار […]

خانه » آخرین اخبار » اختصاص ۴۸۰میلیون تومان اعتبار برای آب شرب روستاهای دره در ودره رنج رفسنجان

فرماندار رفسنجان در بازدید از روستاهای دره در و دره رنج از اختصاص اعتبار ۴۸۰میلیون تومانی به آب روستاهای دره در ودره رنج رفسنجان خبرداد.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از روراستی، حمید ملانوری امروز در حاشیه سفر به دهستان دره دران رفسنجان  اظهار داشت:به منظور بررسی مشکلات دهستان دره دران به همراه بخشدار ومسئولان شهرستان به این منطقه سفر کردیم ویکی از مشکلات این منطقه آب شرب بود .
وی تصریح کرد:با برنامه ریزی در قالب حفر چاه در روستای دره رنج وتجهیز چاه دره در وانتقال آب این روستا بخشی از مشکلات در این زمینه حل خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد:در بخش انتقال آب شرب روستای دره در ۳۸۰میلیون تومان تخصیص داده شد وقریب به یکصد میلیون تومان هم برای حفر چاه در روستای دره رنج در نظر گرفته شد که مبلغی هم توسط شوراها ودهیاری ها کمک خواهد شد تا پروژه تمام شود.
وی بیان داشت با توجه به بازدید از روستای دره در ودره رنج کل منطقه قابلیت تبدیل به منطقه گردشگری را دارد ولذا اقداماتی انجام خواهد شد تا زمینه این کار مهم فراهم شود وگردشگران داخلی وخارجی به منطقه سفر کنند.
وی افزود:در باب منازل مسکونی قدیمی در روستای دره رنج مقرر شد بنیاد مسکن وام های نرخ چهار درصد در اختیار مردم قرار دهد تا منازل که بافت قدیمی وفرسوده هستند بازسازی شوند.
فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد:نداشتن خانه بهداشت در روستای دره در از دیگر مشکلات مردم این منطقه بود که احداث خانه بهداشت از سوی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی انجام می گیرد

برچسب ها:
فرماندار رفسنجان در بازدید از روستاهای دره در و دره رنج از اختصاص اعتبار ۴۸۰میلیون تومانی به آب روستاهای دره در ودره رنج رفسنجان خبر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان