حجت الاسلام سید حسن امامی میبدی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در رفسنجان

آنان که پایشان روی پوست هندوانه باشد در برابر دشمن عقب نشینی می کنند و هرچه بدست آوردیم را از بین می برند

  • شناسه خبر: 40075
آنان که پایشان روی پوست هندوانه باشد در برابر دشمن عقب نشینی می کنند و هرچه بدست آوردیم را از بین می برند

استاد حوزه علمیه قم گفت: کسی که ارتباط با خدا و امام زمان(عج) دارد با جرات می گوید که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و در برابر او با صلابت می ایستد و آنهایی که پایشان روی پوست هندوانه باشد به دشمن امتیاز می دهد ، عقب نشینی می کند و هرچه بدست آوردیم […]

خانه » آخرین اخبار » آنان که پایشان روی پوست هندوانه باشد در برابر دشمن عقب نشینی می کنند و هرچه بدست آوردیم را از بین می برند

استاد حوزه علمیه قم گفت: کسی که ارتباط با خدا و امام زمان(عج) دارد با جرات می گوید که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و در برابر او با صلابت می ایستد و آنهایی که پایشان روی پوست هندوانه باشد به دشمن امتیاز می دهد ، عقب نشینی می کند و هرچه بدست آوردیم را از بین می برد.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام سید حسن امامی میبدی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در رفسنجان اظهار داشت: خداوند مسئولیت هدایت بشر را بر عهده ی انبیاء قرار داد که هرکدام وصی داشتند تا نوبت به پیامبر اکرم(ص) رسید و ایشان هم رسول، هم نبی و هم امام بودند.

وی افزود: پیامبر اعظم(ص) هم وصی داشتند که از همه انبیاء و اوصیاء به جز حضرت رسول(ص) بالاتر بود، وصایت پیامبر(ص) از از علی ابن ابیطالب(ع) آغاز و امامان یکی پس از دیگری آمدند تا نوبت به طلوع فجر امام زمان(عج) رسید.

امامی میبدی تصریح کرد: پس از غیبت امام عصر حال اسلامی که آخرین ادیان ، پیامبری که خاتم الانبیاء و کتابی که آخرین فرستاده بود چگونه حرفش را بزند و ارتباط مردچگونه باشد، شک نکنید که حضرت صاحب(عج) نائبی دارند.

وی شخصیت امام راحل در علمیت، سیاست، شجاعت، صلابت، زهد، فراست وعرفان را ناشناخته دانست و خاطر نشان کرد: در سیاست امام(ره) همین بس است که در آن زمان کسی حاضر نبود در مقابل امپریالیسم برخیزد و امام این کار را کرد.

این استاد حوزه علمیه با بیان خاطره ای از امام راحل در نجف تصریح کرد: صلابت امام به گونه ای بود که کسبه ی بازار نجف اینطور می گفتند که ما زمان خود را با رفت و آمد حاج آقا روح الله تنظیم میکردیم.

وی افزود: هر انقلابی برای اینکه به ثمر بنشیند یک عالم ربانی می خواهد تا با یک کلمه او کودتا بشکند و یک حکومت ۲۵۰۰ ساله در هم فرو ریزد.

امامی میبدی با اشاره به نظارت حضرت ولی عصر(عج) و پیشروی کارها با تایید ایشان، تصریح کرد: مشکلات امروز رهبرفرزانه انقلاب و سنگ اندازی داخلی و خارجی همان مشکلات دوران امام علی (ع) در کوفه است و ایشان نجابت وار و با دریافت کمک از حضرت ولی عصر(عج) راه را پیش برده اند.

وی به حوادث فتنه ی ۸۸ اشاره کرد و گفت: درایت و حوصله رهبر فرزانه انقلاب بود که کشور را از فتنه ۸۸ نجات داد.

امامی تصریح کرد: هر وقت که دشمن فکر می کند که تنها راه توپ برای کشور باقی مانده است رهبری با یک حالت عجیب معنوی تمام نقشه هایش برملا و اوضاع را آرام می نمایند.

وی خاطرنشان کرد: کسی که ارتباط با خدا و امام زمان(عج) دارد با جرات می گوید که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و در برابر او با صلابت می ایستد و آنهایی که پایشان روی پوست هندوانه باشد به دشمن امتیاز می دهد ، عقب نشینی می کند و هرچه بدست آوردیم را از بین می برد.

وی صلابت و عزت و توفندگی ایران در دنیا برجسته برشمرد و گفت: مگر ما سلاح برتر در جنگ داشتیم و مگر چیزی به جز اعتماد به خدا، مردم و آمیزه های قرآن سلاح دیگری را داشتیم، ما سلاح ایمان، جهاد ، شهادت، فداکاری و ایثار را داشتیم که آمریکا، اسرائیل و انگلیس آن را نداشتند اینها سر پیروزی ما و راز ماندگار ما بود.

امامی روحیه بسیجی ، اطاعت و پیروی از ولایت و روحیه ی جهادی سر پیروزی انقلاب دانست و بیان داشت: هجمه ی شبکه های بیرونی دشمن بر روی رهبری، شهداء، مردم مستضعف، نمار جمعه و سپاه است زیرا انقلاب بدون اینها چیزی نیست.

وی افزود: امام در وصیت نامه الهی سیاسی خود تعبیر دلی آرام را بکار میبرد چون می داند که چه کسی را برای اداره راه انقلاب در نظر گرفته است و می داند که مردم علی زمان را تنها نمی گذارند.

امامی خاطر نشان کرد: بعد از پیامبر کسی انتخاب شد که شبیه تر به پیامبر در کمال و معرفت و زهد بود امروز هم همین است و خبرگان در ۱۴ خرداد سال ۶۸ کسی را که شبیه تر به امام بود را انتخاب کردند و ایشان ار همه پویندگان راه امام شایسته تر بود.

برچسب ها:
حجت الاسلام سید حسن امامی میبدی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان