مسئول اداره ورزش و جوانان کشکوئیه منصوب شد

  • شناسه خبر: 40032
مسئول اداره ورزش و جوانان کشکوئیه منصوب شد

طی حکمی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان سیدعلی اسماعیلی به عنوان سرپرست تربیت بدنی بخش کشکوئیه منصوب گردید. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی” از کشکوئیه، علی رویگر رئیس ورزش وجوانان شهرستان رفسنجان در آیین معارفه مسئول اداره ورزش و جوانان بخش کشکوئیه گفت: ما خدمتگزاران ورزش هستیم و هیئتهای ورزشی بازوان توانمند ما می […]

خانه » آخرین اخبار » مسئول اداره ورزش و جوانان کشکوئیه منصوب شد

طی حکمی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان سیدعلی اسماعیلی به عنوان سرپرست تربیت بدنی بخش کشکوئیه منصوب گردید.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی” از کشکوئیه، علی رویگر رئیس ورزش وجوانان شهرستان رفسنجان در آیین معارفه مسئول اداره ورزش و جوانان بخش کشکوئیه گفت: ما خدمتگزاران ورزش هستیم و هیئتهای ورزشی بازوان توانمند ما می باشند.

علی کارگر رئیس شورای شهرکشکوئیه نیز ضمن تقدیر و تشکر ازمحمودشمسی زاده رئیس سابق تربیت بدنی کشکوئیه ورزشکاران ومتولیان ورزشی راسربازان نظام خواند و پذیرفتن هر سمت را در واقع سنگری برای خدمت رسانی به این نظام برشمرد.

سید علی اسماعیلی سرپرست جدید اداره ورزش وجوانان کشکوئیه نیز خود را یکی از سربازان خدمتگزار به ورزش برشمرد و برای انجام مأموریت خود در این پست به نحو احسن دست کمک به سمت هیئتهای ورزشی دراز کرد و آنان را بدنه فعال ورزش برشمردند .

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد که بتواند با بهره‌مندی از تلاش‌هایی که در گذشته انجام شده است، آینده خوبی را برای ورزش کشکوئیه رقم بزند و به رشد و توسعه سلامت و ورزش در بخش کشکوئیه کمک کند.

برچسب ها:
مسئول اداره ورزش و جوانان کشکوئیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان