تیم ملی ایران صبح امروز راهی برزیل شد/ پیش به سوی جام جهانی

  • شناسه خبر: 40029
تیم ملی ایران صبح امروز راهی برزیل شد/ پیش به سوی جام جهانی

تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی برزیل صبح امروز راهی برزیل شد. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  دانا، تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز برای حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ساعت ۵ صبح امروز تهران را به مقصد برزیل ترک کرد. تیم ملی ایران که چهارمین حضور خود […]

خانه » آخرین اخبار » تیم ملی ایران صبح امروز راهی برزیل شد/ پیش به سوی جام جهانی

تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی برزیل صبح امروز راهی برزیل شد.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  دانا، تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز برای حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ساعت ۵ صبح امروز تهران را به مقصد برزیل ترک کرد.

تیم ملی ایران که چهارمین حضور خود در ادوار رقابت های جام جهانی را تجربه خواهد کرد برای آماده سازی خود به منظور آمادگی حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در سال ۹۳ دو کمپ خارجی در کشورهای آفریقای جنوبی و اتریش را پشت سر گذاشت و در جریان برگزاری این کمپ ها دیدارهای دوستانه ای را با تیم های باشگاهی آفریقای جنوبی و تیم های ملی بلاروس، مونته نگرو و آنگولا برگزار کرد.
ملی پوشان فوتبال ایران که در چهارمین جام جهانی تاریخ فوتبال ایران با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه هستند، قرار است در برزیل یک کمپ تمرینی دیگر را برگزار کنند که در این کمپ طبق برنامه ریزی ها قرار است شاگردان کارلوس کی روش در آخرین دیدار تدراکاتی خود قبل از آغاز جام جهانی به مصاف ترینیداد و توباگو بروند.
کاروان ایران امروز با حضور ۲۳ بازیکن راهی برزیل شد، البته پیش از این هاشم بیک زاده، مدافع تیم ملی که در بازی مقابل مونته نگرو مصدوم شده بود به منظور رفع مشکل آسیب دیدگی خود از کشور اتریش مستقیما راهی برزیل شده بود.
اسامی بازیکنان اعزامی به جام جهانی برزیل به شرح زیر است:
دروازبانان:
رحمان احمدی – علیرضا حقیقی – دانیل داوری.
مدافعان:
مهرداد بیت آشور – هاشم بیگ زاده – پژمان منتظری – سیدجلال حسینی – امیر حسین صادقی – احمد آل نعمه – مهرداد پولادی – حسین ماهینی – محمدرضا خانزاده.
هافبک ها:
آندارنیک تیموریان – جواد نکونام – قاسم حدادی فر – رضا حقیقی – بختیار رحمانی – احسان حاج صفی.
مهاجمان:
خسرو حیدری – اشکان دژاگه – مسعود شجاعی – رضا قوچان نژاد – علیرضا جهانبخش – کریم انصاری فرد.
مجید صالح نیز که در در دو اردوی اخیر در جمع اعضای کادرفنی قرار داشت به خاطر اختلاف نظر با کی روش طی روزهای گذشته از تیم ملی کناره گیری کرد.
برچسب ها:
تیم ملی ایران صبح امروز راهی برزیل شد/ پیش به سوی جام جهانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان