ابتلا دو زن رفسنجانی به بیماری کروناویروس تکذیب اعلام شد

  • شناسه خبر: 39997
ابتلا دو زن رفسنجانی به بیماری کروناویروس تکذیب اعلام شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شایعه مثبت بودن آزمایش دو زن رفسنجانی به ویروس کرونا را تکذیب کرد. احمد جمالی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : سایتهای خبری بدون سند ،ابتلا دو زن رفسنجانی را به ویروس کرونا اعلام می کنند که این خبر تکذیب است. وی تصریح کرد : […]

خانه » آخرین اخبار » ابتلا دو زن رفسنجانی به بیماری کروناویروس تکذیب اعلام شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شایعه مثبت بودن آزمایش دو زن رفسنجانی به ویروس کرونا را تکذیب کرد.

احمد جمالی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : سایتهای خبری بدون سند ،ابتلا دو زن رفسنجانی را به ویروس کرونا اعلام می کنند که این خبر تکذیب است.

وی تصریح کرد : در گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت آمده است ، رئیس سازمان حج و زیارت  که در مکه مکرمه به سر می برد گفته است : بنابر اعلام وزارت بهداشت، آزمایش دو زن از شهرستان رفسنجان درخصوص ابتلا به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است، اما این وزارتخانه سندی درخصوص این که آنان از زائران عمره این ویروس را گرفته باشند، ارایه نکرده است .

جمالی زاده افزود : این خبر صحت ندارد و از دو زن از رفسنجان به دلیل مجاورت با مریض مبتلا به ویروس کرونا که هفته گذشته در کرمان فوت کرد ، نمونه هایی  گرفته شده و تا کنون نتیجه آزمایش مبنی بر ابتلا این اشخاص به بیماری کرونا اعلام نشده است.

وی خاطرنشان کرد : پزشکان به دلیل مجاورت این بیماران با بیمار مبتلا به ویروس کرونا احتمال دادند که این بیماران به ویروس کرونا مبتلا باشند ولی هم اکنون حال این بیماران مساعد است.

برچسب ها:
ابتلا دو زن رفسنجانی به بیماری کروناویروس تکذیب اعلام شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان