فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان

پاسداران بازوی توانمند ولایت هستند

  • شناسه خبر: 39879
پاسداران بازوی توانمند ولایت هستند

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: پاسداران بازوی توانمند ولایت هستند و تا پای جان در برابر دشمن ایستادگی خواهند کرد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، سرهنگ علی اسدی در جمع پاسداران  و اعضای گردان امام حسین(ع) ناحیه رفسنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز گرامیداشت مقام پاسدار اظهار داشت: با پیام امام راحل، ۸ تیر سال […]

خانه » آخرین اخبار » پاسداران بازوی توانمند ولایت هستند

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: پاسداران بازوی توانمند ولایت هستند و تا پای جان در برابر دشمن ایستادگی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، سرهنگ علی اسدی در جمع پاسداران  و اعضای گردان امام حسین(ع) ناحیه رفسنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز گرامیداشت مقام پاسدار اظهار داشت: با پیام امام راحل، ۸ تیر سال ۵۸ مصادف با سوم شعبان سال ۱۳۹۹ ه.ق روز میلاد اباعبدالله الحسین(ع) روز پاسدار نامیده شد، این روز روز ولادت مردی است که پاسداراسلام و قرآن بود.

وی افزود: دیدگاه امام در تاسیس سپاه پاسداران نشان دهنده ی درک عمیق ایشان است که وضعیت تاریخ را به خوبی می شناختند، ایشان می دانستند که باید سازمانی برای حفاظت از انقلاب و ارزشهای آن باشد.

اسدی خاطرنشان کرد: سپاه نهادی است مردمی که شور و شوق انقلابی آنان را بر می تابد، برای تثبیت انقلاب حرکت کرد و امروز نیز آن را در جهان تثبیت کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان خطاب به پاسداران بیان داشت: افتخار کنید که شما لباس سبزپاسداری ازحریم ولایت را بر تن دارید.

وی افزود: امام حسین(ع) با دادن درس آزادگی به پاسدار اعلام می دارد که باید از همه داراییت در راه خدا بگذری تا انقلاب زنده بماند.

اسدی ماموریت سپاه در بدو تشکیل را دفاع از ارزشها عنوان کرد و گفت : امروز هم شاید زمزمه هایی در بین عده ای باشد که چرا سپاه و بسیج در بحث سیاسی دخالت دارد،  باید گفت این در اساسنامه سپاه ذکر شده است و سپاه باید هر کجا که اساس خطر کرد ورود کند.

وی افزود: سپاه بازوی توانمند ولایت است و کسی که لباس سبزپاسداری و لباس خاکی بسیجی را بپوشد تا پای جان در برابر دشمن ایستادگی خواهد کرد.

اسدی خاطرنشان کرد: دشمن سعی در ایجاد بی انگیزگی در جوانان برای عدم ورود به بسیج را دارد و این برای او ثابت شده است که با ورود سپاه به هر مسئله ای مشکل حل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان تصریح کرد: پاسدار دست از ولایت بر نمیدارد و امروز باید بدانیم که حرف ولایت همان حرف امام علی است اگر ذره ای شک کنیم که ولایت درست گفته است یا خیر باید استغفار کنیم.

برچسب ها:
پاسداران بازوی توانمند ولایت هستند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان