فرماندار رفسنجان:

سفرهای درون شهرستانی به صورت فصلی تکرار می شود

  • شناسه خبر: 39869
سفرهای درون شهرستانی به صورت فصلی تکرار می شود

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان که مدتی است در قالب سفرهای درون شهرستانی به روستاها و بخش های مختلف شهر رفسنجان مراجعه و از نردیک در جریان مسائل و مشکلات این مناطق قرار می گیرد، عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: به منظور بررسی مشکلات و موانع، نیاز به مراجعه و ملاقات حضوری با […]

خانه » اجتماعی » سفرهای درون شهرستانی به صورت فصلی تکرار می شود

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان که مدتی است در قالب سفرهای درون شهرستانی به روستاها و بخش های مختلف شهر رفسنجان مراجعه و از نردیک در جریان مسائل و مشکلات این مناطق قرار می گیرد، عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: به منظور بررسی مشکلات و موانع، نیاز به مراجعه و ملاقات حضوری با مسئولین محلی و اعضای شورا داریم.

حمید ملانوری افزود: در این مراجعات، ضمن بررسی مشکلات، تخصیص اعتبارات به برخی پروژه ها نیز داده می شود تا اگر خدمتی از سوی دولت انجام می شود، در راستای اولویت مناطق و انتظارات مردم انجام شود.

وی در ادامه از سفر یکروزه به دهستان رضوان ابراز امیدواری کرد و گفت: از صبح امروز و با حضور در مناطق این دهستان، مشکلات را از نزدیک بررسی و به کمک اعضای شورا و رؤسای ادارت حاضر، راه حل ها را بررسی کردیم.

فرماندار رفسنجان حضور مسئولین ادارات در بازدیدههای مناطق را بسیار با اهمیت تلقی کرد و افزود: تا زمانی که مسئولین از نزدیک با موانع و مشکلات روبرو نشوند، متوجه عمق و اهمیت آن نمی شوند.

وی اظهار داشت: سرکشی به روستاها و مناطق شهرستان موجب بررسی اولویت های کاری ما و تصمیم گیری برای تدوین برنامه های اصلی مدیریت شهرستان می شود ا مسئولین از نزدیک زمینه مشارکت را فراهم کنند.

ملانوری تصریح کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است و تأکید رهبری نیز ایجاد روحیه اعتماد و مشارکت در مردم است؛ چرا که توان مردم در بحث زیر ساخت ها و کارهای عام المنفعه زبانزد است.

وی افزود:حضور ما در مناطق علاوه بر دیدن مشکلات، موجب ایجاد روحیه مشارکت می شود و برای مردم انگیزه ایجاد می کند تا با توان دولت و امکانات و اعتبارات دولتی و توان مدیران و کارشناسان، در برخی مشکلات قدم برداریم و خدمت کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر ادامه سفر به سایر بخش ها گفت: تاکنون بخش های کشکوئیه، فردوس مورد بازدید قرار گرفته اند و مشکلات آن ها از نزدیک بررسی و طی جلساتی مطرح گردید، امروز نیز در دهستان رضوان که تابع بخش مرکزی می باشد، حضور یافتیم.

ملانوری ادامه داد: به دلیل وسعت بخش مرکزی و اینکه بازدید در طول یک روز امکان پذیر نیست، دهستان به دهستان سفر می کنیم و پس از آن، در بخش نوق حضور پیدا می کنیم.

فرماندار رفسنجان افزود: این سفرها مجدداً و هر چند وقت یکبار به صورت فصلی تکرار می شوند تا در جریان درصد پیشرفت اقدامات برنامه ریزی شده قرار گیریم و کمک کنیم موانع برطرف شود.

برچسب ها:
بخش مرکزی ذهستان رضوی رفسنجان فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان