حمید ملانوری فرماندار رفسنجان:

رشد و توسعه دهستان رضوان نیازمند اتحاد و همدلی مسئولین است

  • شناسه خبر: 39868
رشد و توسعه دهستان رضوان نیازمند اتحاد و همدلی مسئولین است

فرماندار رفسنجان: با مشارکت و همدلی مردم می توانیم مشکلات را حل نمائیم و شاهد رشد و توسعه منطقه باشیم. حمید ملانوری فرماندار رفسنجان به همراه تعدادی از مسئولین شهرستان، صبح امروز از دهستان رضوان بازدید کردند. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان ضمن تأکید به عزم ملی و مشارکت همگانی در راستای برنامه […]

خانه » آخرین اخبار » رشد و توسعه دهستان رضوان نیازمند اتحاد و همدلی مسئولین است

فرماندار رفسنجان: با مشارکت و همدلی مردم می توانیم مشکلات را حل نمائیم و شاهد رشد و توسعه منطقه باشیم.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان به همراه تعدادی از مسئولین شهرستان، صبح امروز از دهستان رضوان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان ضمن تأکید به عزم ملی و مشارکت همگانی در راستای برنامه ها گفت: با توجه به سال اقتصاد و فرهنگ، باید جهت رفع مشکلات اقتصادی بکوشیم.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده در بازدید از دهستان رضوان افزود: اهالی درخصوص مشکلات مربوط به برق و معابربا مراجعه به اداره برق رفسنجان اقدام به خریداری انشعابات برق کنند تا مشکل روشنایی آنان به مدت ۵ الی ۶ ماه آینده حل شود.

ملانوری در خصوص طرح هادی اظهار داشت: ۱۰ روستا در زمینه اجرای این طرح اعتبار گرفتند و براساس الویت های در نظر گرفته شده و با مشارکت شوراها و دهیاران از طریق بنیاد مسکن حل می شود و پروژه ها با تأیید بنیاد مسکن صورت می گیرد.

وی بیان کرد: کامیونهای حمل پسته از راه این روستاها عبور می کنند که با تعیین عوارض محلی توسط شوراها، از این کامیون داران عوارضی اخذ شود تا خسارتهایی که در اثر تردد این کامیونها ایجاد می شود را بپوشاند.

ملانوری در خصوص شرکت تعاونی روستاهای نعمت آباد و شمس آباد گفت: با راه اندازی شرکت تعاونی بسیاری از احتیاجات و نیازهای کشاورزان و تولید کنندگان پسته برآورده می شود.

فرماندار رفسنجان با اشاره به برخوردار نبودن اهالی روستای حسین آباد از نعمت گاز تصریح کرد: دهیاران این روستا از طریق دفتر فنی اداره کل گاز استان کرمان پیگیر موضوع شوند و از شرکت گاز رفسنجان انشعابات را برای مردم نصب کنند.

وی افزود: جاده نوق رفسنجان دومین جاده حادثه خیز استان کرمان است که بخش عمده ای از اعتبارات استانی معادل ۲۵ میلیارد ریال برای احداث ۱۲ کیلومتر از این محور تخصیص یافته است که برای تکمیل آن باید مردم، دهیاران و خیران مشارکت کنند.

ملانوری دهیاران را به رفع معضلات و ترکیدگی لوله های آب موظف دانست و گفت: دهیاران با امکانات موجود نابسامانی ها را رفع و شبکه های آب رسانی را حفظ کنند، زیرا این امر باعث ورود میکروب های خطرناک به لوله ها و شبکه آب رسانی می شود.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: برای رفع نواقص شبکه های آب و فاضلاب روستایی شهرستان رفسنجان ۲۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در راستای بهره وری از آب آشامیدنی سالم برای پوشش کل منطقه نوق ۲۴۰ میلیارد ریال بودجه تخصیص یافته است.

حمید ملانوری در خصوص تکمیل سالن چند منظوره ورزشی در روستای اسماعیل آباد خاطر نشان کرد: این سالن ورزشی زیر مجموعه طرح های آموزش و پرورش است و دو میلیارد ریال برای تجهیز آن نیاز است که امیدواریم با جذب بودجه استانی این سالن تکمیل یابد و دغدغه های جوانان این منطقه را کاهش دهد.

وی در بحث ارتقاء دهستان رضوان به بخش گفت: برای رشد و توسعه منطقه نیاز به اتحاد، همدلی و مشارکت است.
فرماندار رفسنجان با بیان سخن مقام معظم رهبری که فرمودند مشارکت لازمه عزم ملی، حضور جدی مردم و استفاده از فرهنگ اسلامی ایرانی و توجه به اعتقادات است تصریح کرد: متحد بودن انسان ها با یکدیگر و همچنین دستگاه های اجرایی شهرستان رفسنجان باعث می شود که هیچ نیازمند و فقیری در دنیا نباشد.

حمید ملانوری در پایان گفت: ستاد سرمایه گذاری و توسعه شهرستان بسیار فعال است و در این زمینه دهیاران و شوراها موظفند مردم را به این سو سوق دهند تا دغدغه آنان رفع گردد.

برچسب ها:
خانه خشتی دهستان رضوان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان