امام جمعه رفسنجان:

مردم را با زور نمی توان به بهشت برد اما راه جهنم را هم نمی توان باز گذاشت/خیانت بزرگی در دولت اصلاحات به دیانت جوانان شد

  • شناسه خبر: 39738
مردم را با زور نمی توان به بهشت برد اما راه جهنم را هم نمی توان باز گذاشت/خیانت بزرگی در دولت اصلاحات به دیانت جوانان شد

امام جمعه رفسنجان گفت : ما نیز می گوییم مردم را به زور نمی شود  به بهشت برد اما نمی خواهیم راه جهنمرا برای آن ها باز بگذاریم و واین وظیفه را داریم که مردم به ویژه جوانان را آگاه سازیم  تا دچار منجلاب نشوند و راه و رسم زندگی و عبادت را پیش گیرند. […]

خانه » آخرین اخبار » مردم را با زور نمی توان به بهشت برد اما راه جهنم را هم نمی توان باز گذاشت/خیانت بزرگی در دولت اصلاحات به دیانت جوانان شد

امام جمعه رفسنجان گفت : ما نیز می گوییم مردم را به زور نمی شود  به بهشت برد اما نمی خواهیم راه جهنمرا برای آن ها باز بگذاریم و واین وظیفه را داریم که مردم به ویژه جوانان را آگاه سازیم  تا دچار منجلاب نشوند و راه و رسم زندگی و عبادت را پیش گیرند.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه رفسنجان اظهار داشت: امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین نماز جنگیدند زیرا بدون این فریضه ها آشفتگی جامعه پیش میاید و همه را به هلاکت می رساند.

وی تصریح کرد : ماهواره ها به این گستردگی در خانه ها رسوخ پیدا کرده به نحوی که حتی بزرگسالان که عمری به عبادت پرداخته اند را مجذوب کرده است.

او اضافه کرد : طبق قانون این ابزارگسترش فساد باید جمع آوری شود چرا که جامعه را به لغزش میاندازد.
رمضانی پور با اشاره به اینکه طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی ،حاکم اسلامی باید دلسوز مردم باشد و به بهشت رهنمون کند افزود : ما نیز می گوییم مردم را به زور نمی شود  به بهشت برد اما نمی خواهیم راه جهنم را برای آن ها باز بگذاریم و واین وظیفه را داریم که مردم به ویژه جوانان را آگاه سازیم  تا دچار منجلاب نشوند و راه و رسم زندگی و عبادت را پیش گیرند.

رمضانی‌پور ابراز داشت: در دولت اصلاحات به دین و دیانت جوانان و مردم ما ضربه‌های محکمی خورد و خیانت بزرگی شد، امروز هم اگر قرار باشد همان راه دولت اصلاحات پیش گرفته شود، روز قیامت مسئولان باید جوابگو باشند.
وی خاطرنشان کرد : نجات معنوی انسان ها از سروسامان دادن وضعیتاقتصادی کشور با ارزش تر استو در حال حاضر وضعیت بدی در جامعه کنونی به وجودآمده و بدحجابان با گستاخی تمام در خیابان ها راه می روند به گونه ای که کسی جلو دار انها نیست و آنها را  نهی نمی کند.
رمضانی پور گفت :  اگر در  اداره ها کارمندان جواب مراجعه کنندگان بد حجاب را ندهند ، تاکسی ها و خطوط واحد از ارائه خدمات به این چنین افراد بی بند و بار جلوگیری کند به یقین آن ها کم کم متوجه می شوند که با این وضع هیچ جایگاهی درجامعه ندارند شاید که به راه راست هدایت شوند.
امام جمعه رفسنجان تربیت صحیح فرزندان را مورد تاکید دین مبین اسلام و ائمه اطهار (ع) دانست و  بیان کرد : امام سجاد (ع) بر داشتن فرزند مومن و با اخلاق بهدرگاه خداوند دعا فرمودند وهمچنین  پیامبر (ص) نیز در این زمینه فرمودند ” بهترین زنان کسی است که فرزندبیاورد ، پاکدامن باشد وخود را برای غیرشوهرش آرایش نکن ” و چه خوب است که این فرمایشات و اذکار امامان را در زندگی به کار ببریم تا هم دنیا و هم آخرتمان را به واسطه تربیت فرزند صالح آباد کرده باشیم.
رمضانی پور بیان داشت : تعمیق شناخت مبانی نظام و انقلاب مهم استو پاسداران ، جانبازان وآزادگان نگاهبانان ارزش های نظام ما بودند وهستند.
وی بر شرکت در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) تاکید کرد و افزود : برهمه واجب است در این مراسمشرکتکنیم و تجدید میثاق با آرمانهای آن امام همام را زنده بداریم .

امام جمعه رفسنجان قیام ۱۵خرداد را گرامی داشت و  خاطرنشان کرد : شهدا آن دوران با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند تا سرانجام در ۲۲بهمن ۵۷درخت انقلاب به ثمر نشست که اگر این جوانان نبودند شاید کشور ما اینچنین در آرامش به سر نمی برد.

برچسب ها:
مردم را با زور نمی توان به بهشت برد اما راه جهنم را هم نمی توان باز گذاشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • صدای خرامه

    با افتخار به سایت صدای خرامه (sedaykherameh.ir) - دهمین سایت برتر استان فارس - لینک شدید ، امیدواریم که این ارتباط موجب تقویت هر چه بیشتر پایگاه های خبری شود و مقدمات رشد آن را فراهم آورد، شما می توانید اخبار تولیدی مورد نظر خود را با قراردادن لینک خبر در بخش نظرات جهت انتشار ارسال فرمایید. جهت مشاهده لینک سایت خود به بخش پیوندها به قسمت "برترین سایت های جنوب کشور" مراجعه کنید.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان