نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی

درمانهای القایی و غیر ضروری از سوی مردم طرح سلامت همگانی را تهدید می کند

  • شناسه خبر: 39674
درمانهای القایی و غیر ضروری از سوی مردم طرح سلامت همگانی را تهدید می کند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت : باید به مردم آموزش دهیم تا از درمانهای القایی و انجام آزمایشات بی مورد ، سی تی اسکن ها و ام آر آی های غیر ضروری بپرهیزند چرا که این هزینه ها را دولت می پردازد و اگر مردم رعایت کنند کمک به اقتصاد […]

خانه » آخرین اخبار » درمانهای القایی و غیر ضروری از سوی مردم طرح سلامت همگانی را تهدید می کند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت : باید به مردم آموزش دهیم تا از درمانهای القایی و انجام آزمایشات بی مورد ، سی تی اسکن ها و ام آر آی های غیر ضروری بپرهیزند چرا که این هزینه ها را دولت می پردازد و اگر مردم رعایت کنند کمک به اقتصاد مملکت می شود.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، دکتر حسین آذین در آیین آغاز صدور دفترچه بیمه همگانی در اداره بیمه سلامت رفسنجان افزود :  بحث درمان برای دولت مهم است و با این اقدام که افراد فاقد بیمه را تحت پوشش قرار دهد به یقین رضایت این افراد از نظام جمهوری حاصل می شود.

وی تصریح کرد : افرادی که تا کنون فاقد بیمه بودند و در حال حاضر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند به راحتی برای درمان بیماریهای خود می توانند به مراکز درمانی و بیمارستانها مراجعه کنند.

آذین خاطرنشان کرد : جمعیت کل شهرستان رفسنجان ۲۹۵ هزار نفر است که جمعیت شهری آن ۱۶۸ هزار نفر است .

وی اضافه کرد : از جمعیت شهر رفسنجان حدود ۲۰ هزار نفر تحت هیچ بیمه ای نیبودند که با اجرای بیمه سلامت ، دولت این نوید را به این افراد داد که از خدمات این بیمه بهره مند شوند ضمن اینکه رایگان است و هزینه سالیانه این دفترچه برای هر فردی ۲۵۸ هزار تومان است که دولت از فاز هدفمندی یارانه ها پرداخت نموده است.

آذین با اشاره به اینکه بیمه سلامت همگانی آرامش در خانواده را تضمین می کند گفت :  اکنون شاهد این هستیم که در جای جای کشور این بیمه سلامت به افرادی که فاقد بیمه بودند تحویل داده می شود و هموطنان از مزایای این بیمه برخوردار می شوند.

 

وی افزود : با اجرای طرح تحول نظام سلامت ، یک درصد از ارزش افزوده و ده درصد از محل هدفمندی یارانه ها به امر سلامت اختصاص داده شده است .

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت : محور توسعه و کار، انسان سالم است و انسان سالم می تواند در پویایی کشور نقش داشته باشد پس این انسان سالم باید از نظر جسمی و روحی و امنیت روانی سالم باشد.

وی تصریح کرد : طرح تحول نظام سلامت کاهش هزینه های در مانی از جیب مردم است به عبارتی در دوران قبل مردم ۷۰ درصد و دولت ۳۰ درصد هزینه های درمان را پرداخت می کردند که با اجرای این طرح ، هزینه های از جیب مردم به ده درصد کاهش یافته است.

دکتر اذین افزود : همچنین  وسائل و تجهیزات مورد نیاز در بیمارستانها  بصورت رایگان در اختیار مردم قرارمی گیردکه امیدواریم این طرح ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد : باید به مردم آموزش دهیم تا از درمانهای القایی و انجام آزمایشات بی مورد ، سی تی اسکن ها و ام آر آی های غیر ضروری بپرهیزند چرا که این هزینه ها را دولت می پردازد و اگر مردم رعایت کنند کمک به اقتصاد مملکت می شود.

برچسب ها:
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان