دانا رفع توقیف شد

هرگز دست خود را در دست نا اهلان و نامحرمان قرار نمی دهیم

  • شناسه خبر: 39626
هرگز دست خود را در دست نا اهلان و نامحرمان قرار نمی دهیم

بار دیگر شبکه اطلاع‌رسانی دانا در دسترس مخاطبان است و متعهد است در راه عزت و اتحاد مسلمین و پیگیری آرمان‌های انقلاب مردمی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و هرگز دست خود را در دست کسانی که منافع ملت ایران اسلامی را هدف گرفته اند قرار ندهد. به گزارش “بوتیا”  بیش از یک […]

خانه » آخرین اخبار » هرگز دست خود را در دست نا اهلان و نامحرمان قرار نمی دهیم

بار دیگر شبکه اطلاع‌رسانی دانا در دسترس مخاطبان است و متعهد است در راه عزت و اتحاد مسلمین و پیگیری آرمان‌های انقلاب مردمی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و هرگز دست خود را در دست کسانی که منافع ملت ایران اسلامی را هدف گرفته اند قرار ندهد.

به گزارش “بوتیا”  بیش از یک سال از فعالیت تأثیر گذار شبکه اطلاع رسانی دانا در فضای مجازی می گذشت که در روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری به دنبال انتشار یک خبر در خصوص آزادی رویانیان، مدیر عامل سابق پرسپولیس و مدیر اسبق ستاد سوخت در رسانه هایی که عمدتاً گرایش اصلاح‌طلبانه داشتند، این سایت با کسب خبر آزادی این شخص، این خبر را باز نشر کرد.

image64961
در پی توقیف یکی از روزنامه ها، هجمه رسانه‌ای سنگینی از سوی رسانه های همسو با این روزنامه و حتی رسانه های معاند همچون بی بی‌سی علیه شبکه اطلاع رسانی دانا به راه افتاد و اعلام شد که منبع اصلی و اولیه انتشار این خبر، شبکه اطلاع‌رسانی دانا بوده است.
بی بی سی در این باره نوشته است: “مسئولان همان روزنامه همچنین می گویند که منبع خبر “آزادی رویانیان” که بر روی صفحه نخست شماره روز گذشته این روزنامه منتشر شد، شبکه اطلاع رسانی دانا بود؛ اما به گفته این روزنامه، اینکه این روزنامه به این دلیل توقیف می‌شود و به سایت منتشر کننده خبر کوچکترین تذکری داده نمی‌شود “جای تعجب دارد”.

در هر حال به فاصله چند ساعت پس از توقیف روزنامه یاد شده، شبکه اطلاع رسانی دانا نیز با دستور مقام محترم قضایی در روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری مسدود شد.

نکته جالب توجه این است که بعد از مسدود شدن شبکه اطلاع‌رسانی دانا، رویکرد رسانه‌های همسو با این روزنامه و حتی شبکه‌ها و احزاب معاند همانند بی‌بی‌سی و انجمن دفاع از آزادی مطبوعات تغییر کرد و توقیف روزنامه یادشده وشبکه اطلاع رسانی دانا را دستاویزی جهت تضعیف قوه محترم قضائیه نموده و به حمایت از شبکه اطلاع رسانی دانا پرداختند.

در ادامه این ماجرا مسئولان شبکه اطلاع رسانی دانا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود و از جمله با مصاحبه با خبرگزاری فارس و مشرق ضمن تبری از شبکه‌ها و احزاب معاند موصوف اعلام نمودند که موضوع توقیف این شبکه امری داخلی است که در چارچوب قوانین موضوعه قابل پیگیری است.

در این میان بسیاری از منابع اولیه خبر آزادی رویانیان با حذف خبر از خروجی های سایت خود به فعالیت خویش ادامه داده و همچنان به دنبال گره زدن دو رسانه شبکه اطلاع‌رسانی دانا و این روزنامه تلاش کردند تا این دو رسانه را در یک مسیر جلوه دهند.

امروز با گذشت بیش از ۲۰ روز از مسدود شدن شبکه اطلاع رسانی دانا و با پیگیری های قانونی مسئولان این سایت، بالاخره این سایت رفع توقیف شد و دوباره فعالیت خود در مسیر قبلی که همان خط انقلاب اسلامی است را آغاز کرده و مصمم است تا تمام تلاش خود را در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تحت نظر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) انجام دهد.

شبکه اطلاع رسانی دانا و مسئولان آن یکبار دیگر تاکید می کنند که به هیچ وجه به دنبال جریان سازی خلاف واقع نیستند و در درجه اول به مصالح کشور و انقلاب اسلامی توجه می کنند تا مبادا رسانه های معاند و ضد نظام بتوانند نقشه های پلید خود را عملی کنند.

اکنون بار دیگر شبکه اطلاع‌رسانی دانا در دسترس مخاطبان است و متعهد است در راه عزت و اتحاد مسلمین و پیگیری آرمان‌های انقلاب مردمی ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و هرگز دست خود را در دست کسانی که منافع ملت ایران اسلامی را هدف گرفته اند قرار ندهد.

منبع:دانا

برچسب ها:
توقیف دانا هرگز دست خود را در دست نا اهلان و نامحرمان قرار نمی دهیم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان