آموزش ۱۴ رشته اشتغالزایی ویژه زندانیان رفسنجان

  • شناسه خبر: 39609
آموزش  ۱۴ رشته  اشتغالزایی ویژه زندانیان رفسنجان

رئیس اداره زندان شهرستان رفسنجان گفت : سال گذشته پنج رشته فنی و حرفه ای شامل برق و ساختمان ، نصاب حرارتی ، جوشکاری ، کشت گلخانه ای و صنعت ساختمان و شش رشته صنایع دستی شامل پته دوزی ، بافتنی ، خیاطی ، صنایع چوب و گلسازی برای ۳۸۰ متقاضی زندانی آموزش داده شد. […]

خانه » آخرین اخبار » آموزش ۱۴ رشته اشتغالزایی ویژه زندانیان رفسنجان

رئیس اداره زندان شهرستان رفسنجان گفت : سال گذشته پنج رشته فنی و حرفه ای شامل برق و ساختمان ، نصاب حرارتی ، جوشکاری ، کشت گلخانه ای و صنعت ساختمان و شش رشته صنایع دستی شامل پته دوزی ، بافتنی ، خیاطی ، صنایع چوب و گلسازی برای ۳۸۰ متقاضی زندانی آموزش داده شد.

رضا مقبلی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی” افزود : امسال به علاوه بر آموزش دوره های ذکر شده دوره های پرورش کشت قارچ و گیاهان دارویی و مکانیک خودرو نیز در حال  آموزش است .

وی با اشاره تصریح کرد : همه این دوره ها سه ماهه است و با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و اداره زندان این شهرستان به طور رایگان ارائه می شود.

مقبلی خاطرنشان کرد:  برگزاری این دوره‌هاتوانسته است اثرات بسیار مؤثر و ماندگاری را برای زندانیان آزاد شده داشته باشد.

رئیس اداره زندان رفسنجان اضافه کرد : افرادی که پس از تحمل کیفر از زندان آزاد می شوند می توانند از سوی مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان ، به بانکها برای دریافت تسهیلات اقدام کنند که این تسهیلات در شرائط خاصی به آنها تعلق می گیرد.

برچسب ها:
آموزش 14 رشته اشتغالزایی ویژه زندانیان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان