مسئول هیئت رزمندگان واحد خواهران در گفت و گوی اختصاصی با خانه خشتی:

نمایشگاه «صبر زینبی» در رفسنجان، تا پایان هفته تمدید شد

  • شناسه خبر: 39576
نمایشگاه «صبر زینبی» در رفسنجان، تا پایان هفته تمدید شد

مسئول هیئت رزمندگان واحد خواهران گفت: این نمایشگاه که ۲۴ اردیبهشت ماه افتتاح شد، به دلیل استقبال فراوان تا پایان هفته تمدید گردید. به گزارش «خانه خشتی»، مسئول هیئت رزمندگان واحد خواهران در گفت و گو با خبرنگار ما، ضمن اعلام تمدید مهلت برپایی نمایشگاه «صبر زینبی» در رفسنجان، گفت: این نمایشگاه که ۲۴ اردیبهشت […]

خانه » آخرین اخبار » نمایشگاه «صبر زینبی» در رفسنجان، تا پایان هفته تمدید شد

مسئول هیئت رزمندگان واحد خواهران گفت: این نمایشگاه که ۲۴ اردیبهشت ماه افتتاح شد، به دلیل استقبال فراوان تا پایان هفته تمدید گردید.

به گزارش «خانه خشتی»، مسئول هیئت رزمندگان واحد خواهران در گفت و گو با خبرنگار ما، ضمن اعلام تمدید مهلت برپایی نمایشگاه «صبر زینبی» در رفسنجان، گفت: این نمایشگاه که ۲۴ اردیبهشت ماه افتتاح شد، به دلیل استقبال فراوان تا پایان هفته تمدید گردید.

زهرا سالاری اضافه کرد: در این نمایشگاه که در فضایی به مساحت ۱۰۰ متر مربع در حسینیه امام خمینی (ره) واقع شده، زندگی حضرت زینب (س) از تولد تا وفات ایشان در بیش از ده غرفه به نمایش گذاشته شده است.

وی تعداد بازدیدکنندگان را روزانه بین ۹۰۰ تا ۱۲۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد در روزهای تعطیل افزایش می یابد.

سالاری هم چنین از حمایت های مادی و معنوی اداره ارشاد اسلامی رفسنجان در برپایی نمایشگاه قدردانی کرد و افزود: نمایشگاه «صبر زینبی» به همت هیئت رزمندگان اسلام واحد خواهران، هلال احمر، دانشگاه پیام نور، نیروی انتظامی و سپاه ناحیه رفسنجان برپا گردید.

وی از حضور طیف های مختلف سنی در برپایی نمایشگاه ابراز خرسندی کرد و افزود: نمایشگاه «صبر زینبی» با تلاش شبانه روزی گروه ۳۰ نفره متشکل از دانش آموزان، دانشجویان، اعضای هیئت رزمندگان و کانون نورالشهدا برپا و در تهیه و آماده سازی تجهیزات آن از کمترین امکانات و وسایل با بهترین خروجی استفاده شده است.

مسئول هیئت رزمندگان در ادامه حمایت مسئولین شهرستانی را در اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی ضروری دانست و گفت: این نمایشگاه برای اولین بار در استان برپا می شود و تاکنون بازخورد مناسبی داشته است و در صورت حمایت نهادهای فرهنگی، تمایل به برگزاری چنین نمایشگاه هایی با وسعت و کیفیت بالاتر را داریم.

وی در ادامه ضمن اشاره به تأثیر فراوان برنامه های فرهنگی مذهبی متشکل از جوانان، اظهار داشت: دین اسلام دین ملاطفت و مهربانی است و نبایستی جوانان را سرکوب و سرزنش کرد؛ باید جوانان در عرصه کار فرهنگی حاضر شوند و به آن ها بها داده شود تا خودشان در رأس امور قرار گیرند.

برچسب ها:
حسینیه امام خمینی رفسنجان فرهنگی مذهبی نمایشگاه صبر زینبی هیئت رزمندگان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان