اداره اوقاف و امور خیریه رفسنجان رتبه برتر کشور را کسب کرد

  • شناسه خبر: 39514
اداره اوقاف و امور خیریه رفسنجان رتبه برتر کشور را کسب کرد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رفسنجان گفت : این اداره در سطح کشوربه مدتسه سال متوالی ،رتبه برتر کشور را بدست آورده است. حجت الاسلام محمد محمدزاده در گفت و گو با “خانه خشتی”،  در تشریح دلایل برتری اوقاف رفسنجان در سطح کشور افزود : یکی از کارهای این اداره اخذ سند ثبتی از […]

خانه » آخرین اخبار » اداره اوقاف و امور خیریه رفسنجان رتبه برتر کشور را کسب کرد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رفسنجان گفت : این اداره در سطح کشوربه مدتسه سال متوالی ،رتبه برتر کشور را بدست آورده است.

حجت الاسلام محمد محمدزاده در گفت و گو با “خانه خشتی”،  در تشریح دلایل برتری اوقاف رفسنجان در سطح کشور افزود : یکی از کارهای این اداره اخذ سند ثبتی از اداره ثبت ، اسناد و املاک شهرستان رفسنجان است که در این حوزه ، رفسنجان در سال جاری ۱۲۲ سند اوقاف به ثبت رسیده است.
وی افزود : یکی دیگر از عملکردهای مثبت این اداره تنظیم سند اجاره به متقاضیان است که در این راستا متقاضیانی که از قدیم مستاجر ملک اوقاف هستند هر پنج سال یکبار با پرداخت اجاره بهای ناچیز به حساب اوقاف شهرستان ، سند خود را تمدید می کنند.
محمد زاده تصریح کرد : با توجه به فرمایشات امام راحل که فرمودند بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند لذا اجرای برنامه های فرهنگی ، برگزاری مراسم معنوی در اعیاد و مناسبتهای سال وطرح آرامش بهاری درنوروز در بقاع متبرکه ، امام زاده سید جلال الدین اشرف(ع)نوق ، امام زاده سید ابراهیم (ع) بهرمان و امام زاده سید ابراهیم خنامان از فعالیتهای فرهنگی این نهاد است که مورد استقبال مردم نیز واقع شده است.
وی خاطرنشان کرد : همچنین طرح آرامش بهاری و فعالیتهای فرهنگی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در ۱۵کیلومتری رفسنجان در محور رفسنجان یزد در هرنوروزبرگزار می شود و مسافران و مردم از این برنامه ها استفاده می کنند که در سال گذشته بیش از ۸۵ هزار نفر در بقاع متبرکه و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ازسخنرانیها و برنامه های متنوع و نماز جماعت استفاده کردند.
شایان ذکر است این بقاع متبرکه از شاخصهای فرهنگی در رفسنجان هستند که هر ساله پذیرای زائران بسیاری از نقاط دور و نزدیک هستند.

برچسب ها:
اوقاف رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد حجت

    به نام خدا با سلام کمک مالی نیاز داریم برای خرید سیستم صوتی برای. هیت نینوای حسینی. (یاعلی)
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان