برگزاری اولین همایش فارغ التحصیلی مترجمی زبان قرآن در رفسنجان/گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 3941
برگزاری اولین همایش فارغ التحصیلی مترجمی زبان قرآن در رفسنجان/گزارش تصویری

اولین همایش مترجمی زبان قرآن رفسنجان در تاریخ دوشنبه ۲۸/۱/۱۳۹۱ در حسینیه ثارالله باحضور امام جمعه شهرستان حجت الاسلام رمضانی پور، حجت الاسلام سید علی حسینی یزدی مسئول این طرح در کشور و معاون سیاسی فرماندار رفسنجان به همت موسسه قرآنی گنجینه نور برگزار شد. در ابتدا این مراسم با تلاوت قرآن توسط مهندس جواد […]

خانه » رفسنجان » برگزاری اولین همایش فارغ التحصیلی مترجمی زبان قرآن در رفسنجان/گزارش تصویری

اولین همایش مترجمی زبان قرآن رفسنجان در تاریخ دوشنبه ۲۸/۱/۱۳۹۱ در حسینیه ثارالله باحضور امام جمعه شهرستان حجت الاسلام رمضانی پور، حجت الاسلام سید علی حسینی یزدی مسئول این طرح در کشور و معاون سیاسی فرماندار رفسنجان به همت موسسه قرآنی گنجینه نور برگزار شد. در ابتدا این مراسم با تلاوت قرآن توسط مهندس جواد کرمی آغاز گردید و سپس امام جمعه به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان بر اهمیت علوم قرآنی تاکید داشتند و فرمودند اگر مسائل و مطالب قرآنی در خانه های امت اسلامی رواج پیدا کند دیگر جایی برای شبیخون فرهنگی دشمنان اسلام در همه‌ی زمینه ها نمی باشد.

پس از سخنان امام جمعه شهرستان حجت الاسلام سید علی حسینی یزدی مسئول طرح مترجمی قرآن در سخنانی تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر بر توجه به معانی قرآن داشتند. ایشان در ادامه استفاده ابزاری از قرآن را مذموم شمردند و بهره گیری از ترجمه آیات قرآنی تنها راه رسیدن آرامش و زندگی سالم و حیاط طیبه برشمردند.

در ادامه این برنامه گروه تواشی غدیر به همخوانی پرداختند.

سپس برنامه پرسش و پاسخ از فارغ التحصیلان این طرح به اجرا در آمد. در این قسمت حاضرین جلسه آیاتی از قرآن را به انتخاب خود مطرح نموده و توسط فارغ التحصیلان ترجمه و نکات صرفی و نحوی بیان می گشت. در ادامه به هر کدام از این فارق التحصیلات یک دوره ۳۰جلدی تفسیر استاد ابوالفضل بهرامپور اهدا گردید. سپس به نفرات برتر این طرح تقدیر نامه به همراه جوایز اهدا گردید و از حجت الاسلام چراغی نیز تقدیر ویژه ای به عمل آمد. در پایان تقدیر نامه های ۷۶ نفر از فارغ التحصیلان این طرح اهدا گردید.

لازم به ذکر این طرح به صورت حضوری، غیر حضوری و اینترنتی  اجرا می گردد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان