غلامرضا جعفری در حاشیه افتتاح سالن ورزشی نوق:

بانوان مهمترین رکن زندگی اجتماعی روستایی هستند

  • شناسه خبر: 39358
بانوان مهمترین رکن زندگی اجتماعی روستایی هستند

به گزارش “خانه خشتی”، با حضور رییس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان سالن ورزشی سید علی اصغر مهدوی روامهران نوق رفسنجان افتتاح شد. رییس فدراسیون ورزشهای بومی و محلی کشور در این آیین گفت: این سالن با زیربنای ۱۳۰۰ متر مربع و با اعتبار […]

خانه » آخرین اخبار » بانوان مهمترین رکن زندگی اجتماعی روستایی هستند

به گزارش “خانه خشتی”، با حضور رییس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان سالن ورزشی سید علی اصغر مهدوی روامهران نوق رفسنجان افتتاح شد.
رییس فدراسیون ورزشهای بومی و محلی کشور در این آیین گفت: این سالن با زیربنای ۱۳۰۰ متر مربع و با اعتبار ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ساخته شده که ۴ میلیارد ریال از این اعتبار دولتی و یک میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال  با کمک خیرین احداث شده است.
غلامرضا جعفری افزود : از خانواده ها و وراث مرحوم مهدوی که با مناعت طبع برای توسعه زیر ساخت ها و رفع کمبودهای ورزشی پا پیش گذاشتند، تشکر می کنم.
وی تصریح کرد: رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، تاکید بر امر به ورزش که به نوعی امر به معروف می باشد؛ لذا جادارد در این امر به معروف، مشارکت اقتصادی و همگانی در قالب عزم ملی را داشته باشیم.
جعفری اظهار داشت: زمانی که یک فرد خیر علاقه به مشارکت دارد باید مورد تکریم و احترام واقع شود؛ لذا از انجایی که بهتر است فعالیت های ورزشی در این سالن منوط به آقایان نشود برای بانوان نیزدر راستای دستیابی به بازی های رزمی و تکواندو یک تشک ورزشی تاتومی به مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال از سوی فدراسیون اهدا می شود.
وی خاطر نشان کرد: بانوان مهمترین رکن زندگی اجتماعی روستایی هستند و حتی نقش آنها از مردان نیز بارزتر است که جادارد به جایگاه آنها در امر ورزش توجه ویژه شود.

برچسب ها:
رفسنجان رییس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی سالن ورزشی غلامرضا جعفری نوق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان