مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گوی اختصاصی با خانه خشتی:

المپیاد ورزش های روستایی در بخش عشایر برگزار می شود

  • شناسه خبر: 39324
المپیاد ورزش های روستایی در بخش عشایر برگزار می شود

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار ما، از برگزاری المپیاد ورزش های روستایی در بخش عشایر خبر داد و گفت: در سال جاری، جشنواره اقوام ایرانی در یکی از کلان شهرهای کشور و المپیاد ورزش های روستایی در بخش عشایر به […]

خانه » آخرین اخبار » المپیاد ورزش های روستایی در بخش عشایر برگزار می شود

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار ما، از برگزاری المپیاد ورزش های روستایی در بخش عشایر خبر داد و گفت: در سال جاری، جشنواره اقوام ایرانی در یکی از کلان شهرهای کشور و المپیاد ورزش های روستایی در بخش عشایر به شکل درون استانی را برگزار خواهیم کرد.
غلامرضا پارسا اظهار داشت: سال گذشته۴۸۵ جشنواره ورزش روستایی و عشایری در سطح کشور با ببیش از ۲۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه برگزار شد.
وی افزود: این جشنواره ها در ۱۲۰۰ فضای سرپوشیده و ۲۵۰۰ فضای روباز روستایی در بیشتر استان ها اجرا و جمعیتی بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار دادند.
وی تصریح کرد : ورزش های روستایی به مسابقات و بازی های برون مرزی اعزام نمی شوند، لذا رقابتها در سطح ۳۱ استان انجام می شود که در ارزیابی، فعالیت آن ها خوب ارزیابی شده است.
پارسا ادامه داد: جشنواره بازی های بومی نوروز امسال نیز در تهران برگزار و ۶۰۰ میلیون ریال اقلام ورزشی به تمامی هیئت های ورزشی اعطا شد.

برچسب ها:
بهرمان بومی رفسنجان غلامرضا پارسا نوروزی ورزش های روستایی وزارت ورزش و جوانان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان