فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان

حرکت بسیج و فرهنگیان در یک راستا در سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی”

  • شناسه خبر: 38877
حرکت بسیج و فرهنگیان در یک راستا در سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی”

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: در این سال بسیج و فرهنگیان در یک راستا حرکت می کنند و هر دو یاری رسان یکدیگر خواهند بود. به گزارش “خانه خشتی”، سرهنگ علی اسدی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در مراسم تقدیر از فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی شهرستان ، رسالت بسیج در عرصه ی فرهنگی در سال […]

خانه » آخرین اخبار » حرکت بسیج و فرهنگیان در یک راستا در سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی”

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: در این سال بسیج و فرهنگیان در یک راستا حرکت می کنند و هر دو یاری رسان یکدیگر خواهند بود.

به گزارش “خانه خشتی”، سرهنگ علی اسدی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در مراسم تقدیر از فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی شهرستان ، رسالت بسیج در عرصه ی فرهنگی در سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” را پر رنگ تر از قبل دانست و گفت: در این سال بسیج و فرهنگیان در یک راستا حرکت می کنند و هر دو در این مهم یاری رسان یکدیگر خواهند بود.

وی با اشاره به عدم اهتمام عده ای به منویات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه ی تهاجم فرهنگی در سال های گذشته خاطر نشان کرد: دشمن با تمام قدرت در این عرصه در حال فعالیت است و این در حالی است که جامعه نیز به سمت و سوی بحرانی رفته است.

اسدی پاسخگویی مدیر یک مدرسه به شبهات دانش اموزان را ازجمله توانایی های یک مدیر برشمرد و تصریح کرد: حلقه های صالحینی که از سوی بسیج دانش آموزی در سراسر مدارس برگزار می شود می تواند در زمینه ی پاسخ گویی به شبهات دانش آموزان مفید باشد.

وی بیان مسائل تربیتی و اخلاقی از سوی یک دبیر به دانش آموزان را یک مهم دانست و خاطر نشان کرد: بسیج و فرهنگیان می توانند با تمام توان دست در دست هم در راه ارتقای سطح فرهنگی دانش اموزان گام بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان اظهار داشت: حضور راویانی در جلسات صبگاه دانش آموزان در مدارس می تواند دانش اموزان را در بسیاری از مسائل روز توجیه نماید.

سید کاظم حسینی پور رئیس آموزش و پرورش رفسنجان  نیز باور انسان به بازگشت نتیجه ی عمل را دلیلی بر انجام اعمال نیک دانست و گفت: این اصل در شخصیت بانوی گرانقدر حضرت زینب(س) بارز بود و ایشان در راه رضایت خداوند و با ایمان کامل در مسیرش از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی صبر انسان را ناشی از اعتقاد او به بازگشت بسوی حق تعالی دانست و تصریح کرد: آنجا که حضرت زینب(س) در جواب دشمنش می گوید چیزی را به جز زیبایی ندیدم برگرفته از همین اصل می باشد که انچه در این جهان است به خدا برمی گردد.

حسینی پور افزود: مشکلات و معضلاتی که امروز شاهد آن هستیم از انجا سرچشمه می گیرد که یقین نداریم که همه چیز از خداوند است و بسوی او باز می گردد.

در پایان این مراسم از جمعی از مربیان درس آمادگی دفاعی و فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی شهرستان تقدیر بعمل آمد.

IMG_3968 IMG_3966 IMG_3963 IMG_3976 IMG_3979 IMG_3981 IMG_3982

برچسب ها:
فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان