حجت الاسلام حسن عرفان استاد حوزه علمیه قم:

اعتکاف و خلوت دل ما را به یاد مرگ می اندازد

  • شناسه خبر: 38775
اعتکاف و خلوت دل ما را به یاد مرگ می اندازد

آیین انس با قرآن؛ با حضور حجت الاسلام حسن عرفان استاد حوزه علمیه قم؛ در مراسم معنوی اعتکاف مسجد جامع رفسنجان برگزار شد. حجت الاسلام حسن عرفان با تاکید بر نیاز انسان به پند و اندرز گفت: پند و اندرز با خلوت گزینی در قالب اعتکاف و در ارتباط با خدا تکامل می یابد. وی […]

خانه » آخرین اخبار » اعتکاف و خلوت دل ما را به یاد مرگ می اندازد

آیین انس با قرآن؛ با حضور حجت الاسلام حسن عرفان استاد حوزه علمیه قم؛ در مراسم معنوی اعتکاف مسجد جامع رفسنجان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن عرفان با تاکید بر نیاز انسان به پند و اندرز گفت: پند و اندرز با خلوت گزینی در قالب اعتکاف و در ارتباط با خدا تکامل می یابد.

وی با اشاره به اینکه انسان ها در بسیاری از امور از جمله امور بهداشتی؛ اقتصادی؛ فرهنگی و امور اسلامی و قلمرو دینی جهل دارند خاطر نشان کرد: جهل در امور اسلامی و قلمرو دینی فجایع و مشکلات بسیاری برای خود شخص و جامعه بوجود می آورد.

مبلغ اعزامی از سازمان تبلیغات اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: امور زندگی ما را از توبه گناهان و پرداخت حق الناس و عبادات الهی غافل می کند و این غفلت احتیاج به زدودن دارد که با تذکر اشخاص موعظه گر ؛ دانا و عالم و مدبر زدوده می شود.

جت الاسلام عرفان با تاکید به اینکه اعتکاف و خلوت دل ما را به یاد مرگ و دوران پیری که توان جبران خطاها و اشتباهات وجود ندارد می اندازد ادامه داد:  انسان نافرمانی که از نعمت جوانی و شادابی و طراوت برخوردار است باید به تقوی و عبادت بپردازد و از انجام کارهای ناصالح بپرهیزد.

 

برچسب ها:
اعتکاف حجت الاسلام عرفان خانه خشتی رفسنجان مسجد جامع
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان