فرماندار رفسنجان در جلسه اعضای شورا و دهیاران بخش کشکوئیه

تحریم ها موجب شد تا ما خودمان را تقویت کنیم / باید اراده کنیم و از علم خودمان استفاده کنیم

  • شناسه خبر: 38744
تحریم ها موجب شد تا ما خودمان را تقویت کنیم / باید اراده کنیم و از علم خودمان استفاده کنیم

فرماندار رفسنجان گفت: تحریم ها برای ما فرصت و نه تهدید بودند ، اینها موجب شد تا ما خودمان را تقویت کنیم، ملت باید اراده کند تا به نتیجه ی مطلوب دست یابد . به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حمید ملانوری به همراه جمعی از مدیران اجرایی شهرستان با عزیمت به بخش کشکوئیه رفسنجان از روستاهای […]

خانه » آخرین اخبار » تحریم ها موجب شد تا ما خودمان را تقویت کنیم / باید اراده کنیم و از علم خودمان استفاده کنیم

فرماندار رفسنجان گفت: تحریم ها برای ما فرصت و نه تهدید بودند ، اینها موجب شد تا ما خودمان را تقویت کنیم، ملت باید اراده کند تا به نتیجه ی مطلوب دست یابد .

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حمید ملانوری به همراه جمعی از مدیران اجرایی شهرستان با عزیمت به بخش کشکوئیه رفسنجان از روستاهای احمدآباد، دئفه رضوی،دهستان شریف آباد، عباس آباد امین، حسن آباد زندی، تقی آباد ، حسین آباد و شهر کشکوئیه بازدید و در جلسه ای که با حضور اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران برگزار شد اظهار داشت: امروز از نزدیک مشکلات مردم روستاهای منطقه را دیدیم و بطور قطع نکات و مشکلات مطرح شده از سوی شوراها و اهالی این روستاها پیگیری خواهد شد.

وی افزود: همانگونه که عمران و آبادانی تاکنون به همت مردم و خیرین بوده است امروز نیز بیش از هر زمان دیگری به حضور مردم نیازمندیم.

ملانوری با اشاره به شعار”اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” خاطر نشان کرد: لازم است که شوراها و دهیاری ها در قالب یک عزم ملی برای رفع موانع به کمک دولت آیند.

وی حجم مشکلات موجود در مناطقی که مورد بازدید قرار گرفت را فراوان دانست و گفت: برای رفع مشکلات در کنار اعتبارات دولتی نیاز به مشارکت مردمی و خیرین است.

IMG_3951

فرماندار رفسنجان شورهای اسلامی را بهترین نماد مردم سالاری دانست وگفت:  مردم می توانند از طریق شوراها شاهد یک تحول اساسی و یک عمران و آبادانی در روستاهای خود باشند و اعضای شوراها نیز این توان را در خود دیدند که می توانند حقوق مردم را پیگیری نمایند.

وی با اشاره به ۱۶ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی در سال گذشته خاطر نشان کرد: از این میزان تنها ۲۰ درصد یعنی نزدیک به ۳/۵ میلیارد تومان آن عملیاتی شده است.

ملانوری منابع انسانی را یکی از سرمایه های بزرگ در بحث توسعه دانست و گفت: امروز علاوه بر انکه سرمایه موجود در منطقه باید به کمک دولت بیاید، بکارگیری منابع انسانی نیز در الویت کار توسعه قرار دارد.

وی پیشرفت های جمهوری اسلامی در بحث فن آوری هایی همچون نانو و هسته ای را نتیجه ی تحریم ها دانست و تصریح کرد: تحریم ها برای ما فرصت و نه تهدید بودند ، اینها موجب شد تا ما خودمان را تقویت کنیم، ملت باید اراده کند تا به نتیجه ی مطلوب دست یابد ، ما باید از هوش و علممان استفاده کنیم.

حمیدملانوری با اشاره به افزایش بی رویه سطح زیر کشت در شهرستان رفسنجان یادآور شد: در این شهرستان تنها ۷ درصد آبیاری زمین های کشاورزی بصورت قطره ای و با استفاده از شیوه های نوین درانجام می گیرد که باید افزایش یابد.

وی خاطر نشان کرد:  شوراهای اسلامی به عنوان یک نهاد منتخب مردم جدا از طرح مشکلات باید بر اساس منابع موجود پیشنهاد دهند.

این مسئول ارائه راهکار مناسب بر اساس اوضاع محل برای حل مشکلات مردم را از وظایف شوراها دانست و گفت: وظیفه دولت هموار ساختن مسیر و رساندن هر آنچه که حق مردم است به آنها می باشد.

ملانوری با اشاره به ۵۰۰ میلیارد تومان پول سرگردان در دست مردم تصریح کرد: یکی از وظایف شوراها رصد کردن سرمایه های موجود در منطقه و بکارگیری آن برای رفع مشکلات منطقه می باشد.

گفتنی است؛ در آغاز جلسه از سوی بخشدار، رئیس شورای و جمعی از دهیاران بخش کشکوئیه مشکلات این منطقه تشریح شد.

IMG_3954

برچسب ها:
اعضای شورا بخش کشکوئیه خانه خشتی رفسنجان فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان