پوردستان : جدیدترین سلاح ها و تاکتیک ها امسال آزمایش می شود

  • شناسه خبر: 3870
پوردستان : جدیدترین سلاح ها و تاکتیک ها امسال آزمایش می شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امسال در رزمایش مشترک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، جدیدترین سلاح ها و تاکتیک ها را آزمایش خواهیم کرد. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  باشگاه خبرنگاران ،امیر سرتیپ پوردستان در حاشیه مراسم روز ارتش در جمع خبرنگاران افزود: متناسب با تهدیدات ، تاکتیک های روز را پیش بینی کرده […]

خانه » اجتماعی » پوردستان : جدیدترین سلاح ها و تاکتیک ها امسال آزمایش می شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امسال در رزمایش مشترک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، جدیدترین سلاح ها و تاکتیک ها را آزمایش خواهیم کرد.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  باشگاه خبرنگاران ،امیر سرتیپ پوردستان در حاشیه مراسم روز ارتش در جمع خبرنگاران افزود: متناسب با تهدیدات ، تاکتیک های روز را پیش بینی کرده ایم و از آنجا که تهدیدات را احصا کرده ایم ، متناسب با تهدیدات در خود قابلیت ایجاد کرده ایم و می خواهیم این قابلیت ها را در میدان عملی و آموزشی ، اجرایی کنیم.
وی با بیان اینکه رزمایش مشترک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رده لشکر برگزار خواهد شد گفت: همکاری ارتش و سپاه از دوران دفاع مقدس بوده است و پس از آن نیز این همکاری و همدلی را قطع نکرده ایم و همکاری ها در همه زمینه ها ادامه دارد.
سرتیپ پوردستان افزود: برای همکاری و تعامل بیشتر و نیز نزدیک کردن تاکتیک ها، رزمایش مشترک ارتش و سپاه را در رده لشکر اجرا و سعی خواهیم کرد در آینده آن را گسترده تر کنیم تا به قابلیت های بالاتری در دفاع از مرزهای زمینی ، هوایی و دریایی دست پیدا کنیم.
وی همچنین گفت: ویژگی امسال روز ارتش این بود که با تجربه تر و توانمندتر شده ایم و سلاح های جدیدی را که به دست متخصصان جوان ایرانی و صنایع دفاعی کشور طراحی و ساخته شده است به نمایش گذاشتیم.
سرتیپ پوردستان افزود: تلاش کردیم اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم تا مردم با دیدن این اقتدارشاد شوند که چنین نیروهای مسلح توانمندی در کشور حضور دارند.
وی ادامه داد: همچنین بیگانگانی که خیال خام تعدی و تجاوز دارند ببینند که چنین نیروهای مسلح آماده ای که ولایتمدار و پا در رکاب هستند حضور دارند و نیروهای مسلح این قابلیت را دارند که با هر تهدید در هر شرایطی مقابله کنند.
سرتیپ پوردستان پیام رژه روز ارتش را برای کشورهای دوست منطقه ، صلح و دوستی دانست و گفت: پیام مراسم امروز این است که کشور های منطقه قابلیت برقراری امنیت را در منطقه دارند و به حضور نیروهای بیگانه و فرامنطقه ای نیازی نیست./o

برچسب ها:
پوردستان : جديدترين سلاح ها و تاکتيک ها امسال آزمايش مي شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان