بمناسبت هفته خوابگاه ها :

خوابگاه دانشگاه ولیعصر(عج) در مقایسه با دانشگاههای دیگر امکانات بهتری دارد+عکس

  • شناسه خبر: 38450
خوابگاه دانشگاه ولیعصر(عج) در مقایسه با دانشگاههای دیگر امکانات بهتری دارد+عکس

بمناسبت هفته خوابگاه ها، خبرنگار ما در جمع دانشجویان خوابگاه دخترانه پردیس و خوابگاه پسرانه عرفان دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان رفت و با آنها گفتگو کرد. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، مرادی سرپرست خوابگاه پردیس دانشگاه ولیعصر (عج) اظهار داشت: این خوابگاه ۴ طبقه و ۶۱ اتاق دارد که اتاق ها ۴ نفره می باشد […]

خانه » آخرین اخبار » خوابگاه دانشگاه ولیعصر(عج) در مقایسه با دانشگاههای دیگر امکانات بهتری دارد+عکس

بمناسبت هفته خوابگاه ها، خبرنگار ما در جمع دانشجویان خوابگاه دخترانه پردیس و خوابگاه پسرانه عرفان دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان رفت و با آنها گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، مرادی سرپرست خوابگاه پردیس دانشگاه ولیعصر (عج) اظهار داشت: این خوابگاه ۴ طبقه و ۶۱ اتاق دارد که اتاق ها ۴ نفره می باشد و یک تخت برای دانشجویان سنواتی در نظر گرفته شده است و تعداد دانشجویان این خوابگاه ۲۳۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشند.

وی در خصوص امکانات خوابگاه افزود: خوابگاه با توجه به اینکه کم و کاست هایی دارد ولی در حد مطلوب است و از لحاظ سالن مطالعاتی، نمازخانه، سرویس بهداشتی و آشپزخانه مجهز است.

 مرادی با اشاره به برنامه های فرهنگی این دانشگاه در ادامه گفت: مسابقات فرهنگی و کلاس قرآن در خوابگاه برگزار می شود و با اینکه دانشجویان ارشد درگیر درس و پروژه هستند ولی در اکثر مسابقات فرهنگی شرکت می کنند.

IMG_2593

در کنار صحبت های خانم مرادی سرپرست خوابگاه پردیس با چند تن از دانشجویان  این خوابگاه نیز گفتگو کردیم:

دانشجوی رشته آنالیز از استان فارس در خصوص امکانات دانشگاه گفت: این دانشگاه در مقایسه با دانشگاه های دیگر امکانات بهتری دارد که از جمله آنها فعالیت های ورزشی و امکانات رفاهی می باشد ولی از لحاظ آموزشی دچار مشکلاتی است.

وی ادامه داد: در خصوص برنامه های فرهنگی گاهی اوقات کارشناس خانواده درباره مسائل خانواده و ازدواج صحبت می کند.

دانشجوی ارشد بیماری شناسی گیاهی از استان خراسان نیز گفت: قسمت های مربوط به آزمایشگاه باید تأمین شود ، اگر تعداد اتاق ها افزایش و تسهیلات بهتری ارائه می شد و با توجه به اینکه دانشجو دور از خانواده است، بین دانشجویان و مسئولین احترام متقابل بود از هر نظر بهتر بود.

IMG_2579

خدادادی سرپرست خوابگاه پسرانه عرفان نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این خوابگاه در ۳ طبقه و ۴۰۰ دانشجو دارد و دارای سالن بدنسازی، وسایل ورزشی و امکانات خوبی می باشد.

دانشجوی مهندسی عمران از اصفهان گفت: دانشگاه امکانات بسیاری دارد اما نمی توان از آن بخوبی استفاده کرد که از جمله آن پایین بودن سرعت اینترنت و امکانات ورزشی است.

وی ادامه داد: فعالیت های فرهنگی توسط بسیج دانشگاه اجرا می شود و دانشجویان در این برنامه ها شرکت می کنند.

دانشجوی ارشد از کهکیلویه و بویر احمد و دبیر آموزش و پرورش گفت: ظاهر خوابگاه متناسب است و در مقایسه با دانشگاه های دیگر امکانات بهتری دارد.

وی افزود: سرگرمی من در کنار درس خواندن، دانش آموزان مدرسه هستند و توصیه من به دانشجویان ارشد و دکتری این است که با برنامه ریزی در کنار درس فعالیت های ورزشی که برای حفظ سلامتی بدن است انجام دهند.

وی در پایان گفت: اگر زمینه فراهم شود مقطع دکتری نیز در دانشگاه ولیعصر (عج) تحصیل میکنم.

IMG_2615

دانشجوی مهندسی مکانیک از جهرم گفت: مسئولین تلاش خود را می کنند اما همیشه کم و کاستی هم وجود دارد.

وی در ادامه افزود: سرگرمی من در کنار درس موسیقی است. اگر برنامه های فرهنگی در زمینه های مختلف صورت گیرد نتیجه بهتری دارد.

وی در پایان ادامه داد: مسئولین پیگیر دانشجویان باشند و امنیت بیشتری در دانشگاه برقرار سازند.

IMG_2630

برچسب ها:
خانه خشتی خوابگاه دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان