تکلیف یارانه‌ها صبح فردا روشن می‌شود

  • شناسه خبر: 3833
تکلیف یارانه‌ها صبح فردا روشن می‌شود

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از برنا منادی سفیدان گفت: به احتمال زیاد فردا صبح در جلسه کمیسیون تلفیق درباره فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بحث شده و فردا، قبل از ظهر، تکلیف یارانه‌ها روشن می‌شود. علی‌رضا منادی سفیدان، عضو کمیسیون برنامه و بودجه، عضو کمیسیون تلفیق مجلس و نماینده مردم تبریز  اخباری مبنی بر فاز دوم […]

خانه » اقتصادی » تکلیف یارانه‌ها صبح فردا روشن می‌شود

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از برنا منادی سفیدان گفت: به احتمال زیاد فردا صبح در جلسه کمیسیون تلفیق درباره فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بحث شده و فردا، قبل از ظهر، تکلیف یارانه‌ها روشن می‌شود.

علی‌رضا منادی سفیدان، عضو کمیسیون برنامه و بودجه، عضو کمیسیون تلفیق مجلس و نماینده مردم تبریز  اخباری مبنی بر فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: مجلس هنوز فاز مثبتی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها نداده است.

نماینده مردم تبریز با اشاره به جلسه پیش از ظهر کمیسیون تلفیق و مباحث مطرح شده افزود: در جلسه امروز صبح بحث قیمت نفت و صندوق توسعه ملی حل شد و بسته به مصوبات کمیسیون تلفیق، احتمال دارد در جلسه عصر امروز این کمیسیون به بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها هم برسد. اما به احتمال زیاد فردا صبح در جلسه کمیسیون تلفیق در مورد این موضوع بحث شده و فردا، قبل از ظهر، تکلیف یارانه‌ها روشن می‌شود.

برچسب ها:
تکلیف یارانه‌ها صبح فردا روشن می‌شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان