دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "خانه خشتی"

مذاکرات ۱+۵ به نتیجه نخواهد رسید/ گسترش اسلام از دلایل اصلی اسلام هراسی غربی هاست

  • شناسه خبر: 38309
مذاکرات ۱+۵ به نتیجه نخواهد رسید/ گسترش اسلام از دلایل اصلی اسلام هراسی غربی هاست

 سفیر سابق ایران ظهر امروز، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، مذاکرات هسته ای با کشورهای ۵+۱ را بدون نتیجه عنوان کرد و گفت: بنده معتقدم مذاکرات با کشورهای ۱+۵ به نتیجه نخواهد رسید و آن ها دست از دشمنی با ایران بر نخواهند داشت؛ هر چند در این دشمنی شکست خواهند خورد. دکتر […]

خانه » آخرین اخبار » مذاکرات ۱+۵ به نتیجه نخواهد رسید/ گسترش اسلام از دلایل اصلی اسلام هراسی غربی هاست

 سفیر سابق ایران ظهر امروز، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، مذاکرات هسته ای با کشورهای ۵+۱ را بدون نتیجه عنوان کرد و گفت: بنده معتقدم مذاکرات با کشورهای ۱+۵ به نتیجه نخواهد رسید و آن ها دست از دشمنی با ایران بر نخواهند داشت؛ هر چند در این دشمنی شکست خواهند خورد.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه ادامه داد: عده ای بر اساس تبلیغات دشمن فریب خورده و تصور می کنند که اگر ما با غربی ها مذاکره کنیم یا با آن ها لبخند بزنیم، می توانیم آمریکا را از دشمنی منصرف کنیم .

وی خاطر نشان کرد: فایده این مذاکرات از بین بردن تصور غلط آمریکا و غرب مبنی بر متوقف شدن دشمنی هاست و انسجام ملی ما را در برابر توطئه های دشمنان بیشتر خواهد کرد.

این دکترای علوم استراتژیک در ادامه به آثار مثبت نرمش قهرمانانه که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، اشاره کرد و گفت: این نرمش برای رو شدن دست دشمن آثار بسیار مثبتی دارد، این آثار ناشی از آن است که مردم به ماهیت آمریکا واقف شوند، البته مردم عموما به این موضوع اشراف دارند و این امر برای آن عده ای است که فریب تبلیغات دشمن را خورده اند.

دکتر قدیری ابیانه افزود: اصولاً این که وزرای کشورهایی که برای تمام دنیا امر و نهی می کنند در یک طرف میز، و مسئولان ایران اسلامی در طرف دیگر برای مذاکره می روند و ایران بر مواضع خود می ایستد، خود نشان دهنده قدرت ایران است، این موضوع عظمت ایران در برابر ابر قدرت ها را نشان می دهد، فارغ از نتیجه این مذاکرات، همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، پیروز نهایی این مذاکرات ملت ایران است .

وی به نقش مهم رهبری انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: نقش انقلاب اسلامی و رهبری آن فراتر از مرزهای ایران است، با توجه به شکست کمونیست و لیبرالیسم و ناامیدی ملت ها و بحران های بوجود آمده، اگر بتوانیم اسلام را آن گونه که هست معرفی نمائیم و طبق بیانات مقام معظم رهبری حرکت کنیم، می توانیم به گسترش اسلام به فراتر از مرزهای امروز خود کمک نمائیم و این گسترش نیز از دلایل اصلی اسلام هراسی غربی هاست.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه، کنترل ها و فیلترینگ غربی ها را حاصل ترس از گسترش اسلام  دانست و افزود: مصداق های بسیاری از اروپایی ها داریم که پس از آشنایی با اسلام مسلمان شدند و دست از آن بر نداشتند.

قدیری  ابیانه با تاکید بر اینکه رهبری این تمدن اسلامی با مقام معظم رهبری است بیان داشت: پیروی از رهنمودهای ایشان وظیفه اصلی یکایک مسلمانان است و ما باید تلاش خود را در شکسته شدن  دیوار سانسور اخبار ایران انجام دهیم و قطعا این دیوار شکستنی ست .

برچسب ها:
اسلام هراسی انقلاب اسلامی دکترای استراتژیک رفسنجان قدیری ابیانه مذاکرات 5+1 مقام معظم رهبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان