مسئولین رفسنجان از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت بازدید کردند

  • شناسه خبر: 38294
مسئولین رفسنجان از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت بازدید کردند

با حضور امام جمعه ، فرماندار ، شهردار و جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از روند اجرای طرح بزرگ نظام سلامت در بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) بازدید کردند. به گزارش “خانه خشتی” دکتر علی اسماعیلی ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در بازدید از بخش ترخیص این بیمارستان گفت : بیمارانی […]

خانه » آخرین اخبار » مسئولین رفسنجان از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت بازدید کردند

با حضور امام جمعه ، فرماندار ، شهردار و جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از روند اجرای طرح بزرگ نظام سلامت در بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) بازدید کردند.
به گزارش “خانه خشتی” دکتر علی اسماعیلی ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در بازدید از بخش ترخیص این بیمارستان گفت : بیمارانی که در بخشهای بستری هستند اگر تحت پوشش بیمه های پایه باشند به واسطه یارانه سلامت تنها ده درصد از هزینه ها شامل دارو و تجهیزات و انجام آزمایشات را می پردازند.
وی همچنین در بازدید از بخش جراحی افزود :در اجرای ۱۱ آیتم در بخشهای مختلف که شامل تخت ، تشک ، درب و پنجره ، ملحفه و میز ، پایه سرم و سرویسهای بهداشتی است باید ترمیم ، تعویض و بهسازی شوند .

IMG_2543
اسماعیلی ندیمی تصریح کرد : در این بخشها در راستای جلب رضایت مندی بیماران ، باید ارتقاء کیفیت غذا و انجام خدمات نیروها نیزافزایش یابد.
وی با اشاره به آغاز بازسازی بخشهای دولتی و تقسیم بندی آنها به بخشهای درجه بندی و چند ستاره گفت : هزینه زایمان طبیعی کلیه افرادی که تحت پوشش بیمه های پایه شامل بیمه  تامین اجتماعی ، کمیته امداد ، نیروهای مسلح ، بهزیستی و سلامت ایرانیان می باشند به صورت رایگان می باشد .
وی تاکید کرد : هزینه درمان بیماران بستری شده تحت پوشش سازمان های بیمه گر، به عهده ی بیمارستان خواهد بود و فقط ۱۰ درصد هزینه پرونده بستری توسط بیمار پرداخت می گردد.
دکتر اسماعیلی در بازدید ازبخش کودکان بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) عنوان کرد : سعی داریم برای همراه بیمار کودک زیر ۱۲ سال تمام هزینه ها بر عهده بیمارستان باشد و تنها ده درصد از هزینه های همراه از همراه اخذ می شود.
وی همچنین در بازدید ازبخش مراقبتهای ویژه و بخش سی.سی.یو اظهار داشت : برای بیماران ” آن.ژی.یو” نیز که هزینه های بالا برای آنها صرف می شود با اجرای طرح نظام سلامت هزینه ها ده درصد شده است .
دکتر علی اسماعیلی ندیمی خاطرنشان کرد : در خصوص بیماران کمیته امداد کدی اختصاص داده شده که از هفته آینده این طرح اجرایی است.
وی تصریح کرد : این بیماران با ارائه آن کد الکترونیکی ، می توانند هزینه های بیمارستان را که همان ده درصد است را توسط کمیته امداد پرداخت نمایند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ضمن بازدید از بخش اتاق عملِ زنان پرخطر در این بیمارستان گفت : دو تخت زایمان ، شش تخت قبل از زایمان و ۴ تخت بعد از زایمان و ۱۲ تخت نیز برای بخش بستری این بیماران در نظر گرفته شده که تمام امکانات و تجهیزات نیز با استانداردهای روز است.
وی در بازدید از بخش ویژه مراقبتهای نوزادان ” nicu ” و بخش آنژیوگرافی ( بخش عملهای جراحی قلب بسته ) بیان داشت : احداث کلینیک سرپایی  و انتقال زایشگاه نیک نفس و بیمارستان مرادی به دلیل مراجعات زیاد، فضای کوچک و بافت قدیمی در الویت های بخش درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان قرار دارند.

IMG_2542 IMG_2533 IMG_2546

برچسب ها:
مسئولین رفسنجان از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت بازدید کردند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان