کشف بیش از ۲ هزار کیلو گرم گوشت غیر قابل مصرف در رفسنجان

  • شناسه خبر: 38223
کشف بیش از ۲ هزار کیلو گرم گوشت غیر قابل مصرف در رفسنجان

رئیس اداره دامپزشکی رفسنجان گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون با تلاش ماموران دامپزشکی  ۱۲۵۰ کیلو گرم گوشت قرمز ، ۸۵۰ کیلوگرم گوشت سفید مرغ منجمد و تاریخ گذشته و ۹۷ کیلوگرم ماهی فاسد و غیر قابل مصرف کشف و معدوم شد. محمود مقامی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی” افزود […]

خانه » آخرین اخبار » کشف بیش از ۲ هزار کیلو گرم گوشت غیر قابل مصرف در رفسنجان

رئیس اداره دامپزشکی رفسنجان گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون با تلاش ماموران دامپزشکی  ۱۲۵۰ کیلو گرم گوشت قرمز ، ۸۵۰ کیلوگرم گوشت سفید مرغ منجمد و تاریخ گذشته و ۹۷ کیلوگرم ماهی فاسد و غیر قابل مصرف کشف و معدوم شد.
محمود مقامی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی” افزود : در این زمینه یک خودروی حامل توقیف و ۲ نفر متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردید.
وی تصریح کرد :  در همین مدت ۹۴۰ مورد بازدید از مراکز عرضه فراورده های خام دامی صورت گرفت.
مقامی به شروع مرحله جدید واکسیناسیون تب برفکی گاو و گوساله  از ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و دامداران را به همکاری دعوت کرد  و گفت : این طرح سراسری و به مدت ۲۰ روز ادامه دارد که در این راستا در رفسنجان شش هزار و ۵۰۰ راس گاو و گوساله باید واکسیناسیون شوند.
او خاطرنشان کرد : شماره تماس برای هماهنگی افراد دامدار جهت انجام واکسیناسیون دام ۳۲۳۴۰۸۳ است و افرادی که جدید دامدار شدند و در این اداره پرونده ندارند می توانند با این شماره اطلاعات دریافت کنند.
وی همچنین به خون گیری از ۶۰۰ گاو شیری برای انجام تست بیماریهای سل و بروسلوز در دو ماه اخیر اشاره و اضافه کرد : از این تعداد ۵ راس گاو به تب مالت مبتلا بودند و خوشبختانه مورد بیماری سل مشاهده نشده است.
مقامی گفت : سال گذشته پروانه  برای تاسیس سه داروخانه دامپزشکی در بخش کشکوئیه ، نوق و رفسنجان و یک مرکز واکسیناسیون مستقل در این شهرستان صادر گردید و این مراکز در سال گذشته احداث شده است.
رئیس اداره دامپزشکی رفسنجان افزود : در حال حاضر ۸ واحد داروخانه ، ۵ واحد مرکز درمانی ، یک آزمایشگاه مخصوص و  ۶ مرکز مایه کوبی ( واکسیناسیون) در حوزه دامپزشکی فعال هستند.

برچسب ها:
کشف بیش از 2 هزار کیلو گرم گوشت غیر قابل مصرف در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان