نزدیک به ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد/خیرین رفسنجانی پایه گذاران امر خیر در استان کرمان بوده اند

  • شناسه خبر: 38129
نزدیک به ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد/خیرین رفسنجانی پایه گذاران امر خیر در استان کرمان بوده اند

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر کل آموزش و پرورش استان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، از وصول کامل مطالبات بازنشستگان سال ۹۲، طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده خبر داد و گفت: مطالبات بازنشستگان سال ها روی هم انباشت شده بود و در سال ۹۲ به حول و قوه الهی و با […]

خانه » آخرین اخبار » نزدیک به ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد/خیرین رفسنجانی پایه گذاران امر خیر در استان کرمان بوده اند

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر کل آموزش و پرورش استان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، از وصول کامل مطالبات بازنشستگان سال ۹۲، طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده خبر داد و گفت: مطالبات بازنشستگان سال ها روی هم انباشت شده بود و در سال ۹۲ به حول و قوه الهی و با همت دولت تدبیر و امید بخش اعظمی از مطالبات سال های ۸۹، ۹۰، ۹۱ و ۹۲ پرداخت شد.

جهانگیری تعداد بازنشستگان استان کرمان را ۲۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگان به میزان ۳۰ میلیارد تومان است که ۲۰ درصد از آن تا این لحظه وصول شده  و الباقی طی روزهای آتی پرداخت می شود.

وی در خصوص کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش رفسنجان گفت: امیدواریم در سال جدید و با همت ریاست آموزش و پرورش  رفسنجان و همکارانشان ساماندهی مناسب و صحیحی در نیروی انسانی صورت گیرد تا هر فرد بر اساس رشته و مدرک تحصیلی خود در جایگاه اصلی خود در کلاس درس استقرار پیدا کند.

وی افزود: در صورت ساماندهی سایر بخش های آموزش و پرورش و کلاس های درس، بخشی از کمبود نیرو در بحث انتقالات و ساماندهی کل استان در مجموعه نیروی انسانی مرتفع خواهد شد.

وی هم چنین از تلاش خیرین در سنوات گذشته در زمینه ساخت و ساز مدارس قدردانی کرد و اظهار داشت: خیرین رفسنجان پایه گذاران امر خیر در استان کرمان بوده اند.

جهانگیری افزود: نزدیک به ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در سطح استان وجود دارد که از ۵ تا ۸۵ درصد پیشرفت کار داشته اند؛ بخشی از این پروژه ها که بالای ۷۰ درصد پیشرفت داشته اند، توسط دولت در سال ۹۳ به اتمام می رسد و برای مابقی آن ها آمادگی داریم با کمک خیرین وارد مذاکره شده و به آن ها واگذار کنیم تا ضمن اتمام آن ها به نام خودشان ثبت و ضبط کنیم.

وی هم چنین از اجرایی شدن سند تحول بنیادین به عنوان یکی از سندهای بالا دستی در کشور خبر داد و گفت: بخشی از این سند با عنوان تغییر در ساختار آموزشی کشور انجام، و بخش های دیگر آن مرحله به مرحله در حال اجراست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از اقدام مؤثر ویژه فرهنگیان در سال ۹۳ خبر داد و گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در قالب طرح به مجلس ارائه و در صورت تصویب، به فرهنگیان ابلاغ خواهد شد.

برچسب ها:
بازنشستگان جهانگیری روز معلم کمبود نیرو مطالبات معوقه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کمال

    فقط حاج اقا مواظب باشیداین خیرها ازبدهکاران بزرگ بانکی نباشند .چون بعضی هاازخیرات هدف دیگری رادنبال می کنند.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان