آئین تجلیل از معلمان آموزش و پرورش رفسنجان برگزارشد

  • شناسه خبر: 38116
آئین تجلیل از معلمان آموزش و پرورش رفسنجان برگزارشد

آئین تجلیل از معلمان آموزش و پرورش رفسنجان صب امروز با حضور جمعی از مسئولان و معلمین این شهرستان برگزار گردید. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان در این آیین ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم، گفت : در راستای امانتی که خداوند به معلمان عنایت کرده است ، خانواده ها با اعتماد به آنها […]

خانه » آخرین اخبار » آئین تجلیل از معلمان آموزش و پرورش رفسنجان برگزارشد

آئین تجلیل از معلمان آموزش و پرورش رفسنجان صب امروز با حضور جمعی از مسئولان و معلمین این شهرستان برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان در این آیین ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم، گفت : در راستای امانتی که خداوند به معلمان عنایت کرده است ، خانواده ها با اعتماد به آنها ، نیمی از روز فرزندان خود را به دست این استادان و الگوها می سپرند .
حجت الاسلام عباس رمضانی پور تصریح کرد : رفسنجان بیش از ۵۰ هزار دانش اموز دارد و امیدواریم برای اوقات فراغت آنها در تابستان برنامه ریزی هایی شود.
وی خاطرنشان کرد : کار تربیتی و پرورشی برای دانش آموزان باید به گونه ای باشد که این آیندگان و گردانندگان چرخ مملکت در اینده به رشد و بالندگی برسند و در جامعه مفید و موثر باشند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان نیز داشت : یادگیری در آموزش و پرورش یعنی یاددادن برای دانستن است و در قرآن کریم نیز به آن زیاد اشاره شده است و آنچه انسان را از دیگر موجودات و آفریده ها متمایز کرده دانش است.
سید کاظم حسینی پور تصریح کرد : معلمی موفق است که به دانش آموز خود در کلاس بیاموزد که انجام دهد ، یادگیری و دانستن زمانی مفید است که عملیاتی شود.
او یادگیری برای زیستن ر ا ستون سوم خیمه تعلیم و تربیت برشمرد و افزود : اگر یاد بگیریم که چگونه زندگی کنیم بسیاری از راه و مسیر قرب الی الله را می پیماییم.
سید کاظم حسینی پور تصریح کرد : یادگیری برای با هم زیستن است نه در برابر هم قرار گرفتن، در پیکره آموزش و پرورش آموخته ها به گونه ای باشد که با هم زندگی کردن را یاد بگیریم .
وی معلم خوب را کسی دانست که استعداد دانش آموزان را شکوفا می سازد و به او فرصت می دهد و از مقایسه کردن پرهیز می کند چرا که مقایسه به منزله ضربه ای بر سر دانش آموزان است.
فرماندار رفسنجان هم گفت : شورای آموزش و پرورش رفسنجان به عنوان یک اتاق فکر آموزش و پرورش در رفسنجان است و با هدف کمک در راستای تحقق افکار نو ، کمک به توسعه و پرورش جایگاه علم راه اندازی شده است.
وی تاکید کرد :  برای توسعه و نجات جامعه و رفع گرفتاری ، نیازمند ایده ها و تفکرات نو و جدید هستیم و در این اتاق آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.
حمید ملانوری افزود : ارزش جوهر قلم یک معلم از مقام شهدا بالاتر است زیرا یک شهید ابتدا می آموزد و این آموختن را در محضر اساتید  و معلمان گرانقدر فرا می گیرد  و سپس به درجه رفیع شهادت نائل می شود .
وی گفت : به فرموده حضرت امام صادق (ع) در روز قیامت ترازوی اعمال را می آورند و در یک کفه آن جوهر قلم معلمان و یک کفه آن جوهر خون شهیدان است و جوهر قلم یک معلم ارزش ان بالاتر و سنگین تر از مقام یک شهید است.
وی خاطرنشان کرد : این معلم است که یک انسان را پرورش می دهد و نتیجه این تعلیم و تربیت رسیدن به فیض متعالی شهادت است.

برچسب ها:
آئین تجلیل از معلمان آموزش و پرورش رفسنجان برگزارشد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان