حجت الاسلام رمضانی پور:

یکی از مباحث مهم کشور و حرف دل مردم و رهبری مبارزه با فساد در جامعه است

  • شناسه خبر: 38020
یکی از مباحث مهم کشور و حرف دل مردم و رهبری مبارزه با فساد در جامعه است

به گزارش “خانه خشتی”،حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان گفت: یکی از مباحث مهم کشور و حرف دل مردم و رهبری مبارزه با فساد در جامعه است و رهبری در سال ۸۰ در چنین ایامی ابلاغیه‌ای در چند ماده به سران سه قوه ابلاغ کردند و فرمودند، «این مهم نباید در حد یک […]

خانه » آخرین اخبار » یکی از مباحث مهم کشور و حرف دل مردم و رهبری مبارزه با فساد در جامعه است

به گزارش “خانه خشتی”،حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان گفت: یکی از مباحث مهم کشور و حرف دل مردم و رهبری مبارزه با فساد در جامعه است و رهبری در سال ۸۰ در چنین ایامی ابلاغیه‌ای در چند ماده به سران سه قوه ابلاغ کردند و فرمودند، «این مهم نباید در حد یک شعار باقی بماند».

وی ادامه داد: رسوایی ۳ هزار میلیاردی سال ۹۰ نشان از اهمیت ندادن به امر مهم مبارزه با مفاسد بود، لذا مسئولان بدانند اگر به فرمان رهبری عمل نکنند این‌گونه رسوایی‌ها به وجود می‌آید و مردم نسبت به نظام بدبین می‌شوند.

رمضانی با تاکید بر رعایت اخلاق کریمه و انجام صله رحم اظهار داشت: پدر و مادر مهم‌ترین افرادی هستند که صله رحم بر آنها واجب است.

وی ضمن گرامیداشت روز معلم گفت: معلمی شغل انبیا است و معلمان امانت‌داران جامعه هستند، کار معلم انسان‌سازی است.

رمضانی‌پور افزود: مقدرات کشور در دست معلمان و اساتید است؛ لذا آن ها باید همانند استاد مطهری نخست به مرحله تهذیب نفس خود برسند و سپس برای انسان‌سازی گام بردارند.

وی با اشاره به حلول ماه پربرکت رجب عنوان کرد: سوم رجب مصادف با سالروز شهادت امام هادی است و شب و روز این ایام باید به عزاداری بپردازیم.

خطیب جمعه رفسنجان با بیان اینکه بسیج سازندگی تشکل خوبی در نظام ما است، افزود: قدرتمندترین شرکت سازندگی در کشور قرارگاه خاتم‌الانبیا است که پروژه‌های بزرگی مانند سد کرخه، گازرسانی به چندین استان، خط آهن مشهد – سرخس و … را پیاده‌سازی کرد.

وی به مصوبه مجلس مبنی بر رایگان بودن آب، برق و گاز مساجد و حوزه‌ها اشاره و بیان کرد: چرا باید به قانونی که مجلس وضع کرده، بی‌اعتنا باشند و انرژی مساجد را قطع کنند.

رمضانی‌پور سازمان بازرسی را در ارتباط با بی‌توجهی به قانون مجلس و قطع انرژی مساجد مقصر دانست و افزود: افراد خاطی باید شناسایی شوند و دیوان عدالت اداری باید به وظایف خود خوب عمل کند.

وی با تاکید بر گره‌گشایی مدیران از کار مردم خاطر نشان کرد: مدیران و مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند و میزها را فقط برای نشستن نخواهند.

برچسب ها:
بازرسی روز معلم سازندگی مفاسد نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان