۱۸ کارگر بخش کشکوئیه رفسنجان تجلیل شدند

  • شناسه خبر: 37961
۱۸ کارگر بخش کشکوئیه رفسنجان تجلیل شدند

شب گذشته با حضور امام جمعه ، اعضای شورای اسلامی بخش ، دهیاران واعضای شورای اسلامی روستاهای کشکوئیه از۱۸کارگر این بخش رفسنجان تجلیل به عمل آمد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، امام جمعه کشکوئیه در این آیین گفت : بخش کشکوئیه ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد که باید با شناسایی، آنها را به فرصت تبدیل […]

خانه » آخرین اخبار » ۱۸ کارگر بخش کشکوئیه رفسنجان تجلیل شدند

شب گذشته با حضور امام جمعه ، اعضای شورای اسلامی بخش ، دهیاران واعضای شورای اسلامی روستاهای کشکوئیه از۱۸کارگر این بخش رفسنجان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، امام جمعه کشکوئیه در این آیین گفت : بخش کشکوئیه ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد که باید با شناسایی، آنها را به فرصت تبدیل کنیم.

حجت الاسلام محمد محرابی زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر توسعه مسائل اقتصادی افزود : باید سخنان ایشان را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم تا بتوانیم تحولات اساسی را در پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور محقق سازیم.

 photo 1

وی ادامه داد : در این راستا همه ما وظیفه داریم تا بسترهای حضور سرمایه‌گذاران را در بخش‌های مختلف فراهم کرده و زمینه تحولات اساسی را در این بخش ایجاد کنیم.

در ادامه مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش کشکوئیه به برخی از قوانین کار اشاره کرد و افزود: هر چند قوانین کار ما با ایراداتی مواجه است اما مزایای بسیار زیادی دارد که اجرای آن بهتر از اجرا نشدنش است.

حمید اسماعیلی توسعه کارگاه های مشاغل خانگی را در امر اقتصاد خانواده ها مفید دانست و تصریح کرد : با اجرای این طرح ها می‌توانیم گامی مهم در راستای توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری در این بخش برداریم.

photo 2

در این مراسم از ۱۸ کارگر شرکت تعاونی دهیاری های بخش کشکوئیه تجلیل شد.

همچنین پس از آئئن تجلیل از کارگران از کارگاه تولید موزائیک وسنگ جدول شرکت تعاونی دهیاریهای کشکوئیه  بازدید شد.

لازم به ذکر است این کارگاه دارای ۲۳ سهامدار و ۱۸ کارگر است.

برچسب ها:
18 کارگر بخش کشکوئیه رفسنجان تجلیل شدند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان