مرحله دوم طرح ایمن سازی فلج اطفال در رفسنجان اجرا می شود

  • شناسه خبر: 37852
مرحله دوم طرح ایمن سازی فلج اطفال در رفسنجان اجرا می شود

کارشناس و مسئول ایمن سازی رفسنجان از اجرای مرحله دوم طرح واکسیناسیون فلج اطفال به مدت چهار روز در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، جعفر اکبری گفت: به علت ارتباط مهاجرین ساکن در شهرستان با خارج از مرزها و به سبب ریشه کردن فلج اطفال، طرح ایمن سازی برای کودکان زیر پنج […]

خانه » آخرین اخبار » مرحله دوم طرح ایمن سازی فلج اطفال در رفسنجان اجرا می شود

کارشناس و مسئول ایمن سازی رفسنجان از اجرای مرحله دوم طرح واکسیناسیون فلج اطفال به مدت چهار روز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، جعفر اکبری گفت: به علت ارتباط مهاجرین ساکن در شهرستان با خارج از مرزها و به سبب ریشه کردن فلج اطفال، طرح ایمن سازی برای کودکان زیر پنج سال مهاجرین در این شهرستان اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به همسایگی کشورمان با کشورهای بومی فلج اطفال از جمله افغانستان و پاکستان اجرای طرح‌های واکسیناسیون بسیار لازم است.

اکبری خاطر نشان کرد: مرحله اول این طرح در اواخر فروردین ماه امسال برگزار گردید و مرحله دوم آن نیز از ۳۰ اردیبهشت ماه به مدت چهار روز اجرا می شود.

وی با اشاره به پوشش ایمن سازی ۹۰ درصدی در شهرستان، تصریح کرد: همه مناطق زیر ‌پوشش تیم‌‌های سیار با هدف دستیابی به ۱۰۰ درصد ایمن‌سازی در کودکان زیر پنج سال مهاجران پوشش داده می‌شوند.

اکبری تعداد کودکان زیر ۵ سال ساکن در اردوگاه افاغنه شهرستان رفسنجان را بیش از ۸۰۰ نفر اعلام کرد و تاکید کرد: این طرح به صورت بازدید خانه به خانه همه منازل و جست‌وجوی کودکان زیر پنج سال از مهاجران خارجی در اردوگاه و یا ساکن در مناطق روستایی و شهری به وسیله تیم‌های تعیین شده انجام می‌شود.

برچسب ها:
مرحله دوم طرح ایمن سازی فلج اطفال در رفسنجان برگزار می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان