حرفهایی که باعث اخراج زندانی بحرینی از دادگاه شد

  • شناسه خبر: 37834
حرفهایی که باعث اخراج زندانی بحرینی از دادگاه شد

قاضی دادگاهی در بحرین یکی از بازداشت شدگان را به دلیل اشاره به رفتارهای خشونت آمیز مأموران زندان “جو”، از دادگاه اخراج کرد. به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سایت جمعیت وفاق بحرین تأکید کرد، قاضی به این فرد بازداشت شده اجازه نداد که سخنان خود را درباره تخلفات ماموران […]

خانه » آخرین اخبار » حرفهایی که باعث اخراج زندانی بحرینی از دادگاه شد
قاضی دادگاهی در بحرین یکی از بازداشت شدگان را به دلیل اشاره به رفتارهای خشونت آمیز مأموران زندان “جو”، از دادگاه اخراج کرد.

به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سایت جمعیت وفاق بحرین تأکید کرد، قاضی به این فرد بازداشت شده اجازه نداد که سخنان خود را درباره تخلفات ماموران آل خلیفه در زندان های رژیم بحرین کامل کند، و بدون توجه به سخنانش ، وی را از سالن دادگاه اخراج کرد.
اقدام این قاضی بحرینی، سئوالات زیادی را درخصوص بی طرف نبود دستگاه قضایی بحرین و نقش آن در نقض حقوق بشر ایجاد می کند.
طبق گزارش قاضی بسیونی رئیس کمیته حقیقت یاب بحرین که پس از سرکوب خونبار انقلاب مردم این کشور انجام شد، از محاکمه‌ها در بحرین برای ضربه زدن به مخالفان استفاده می شود، و دادگاه های آل‌خلیفه همانطور که کمیساریای عالی حقوق بشر اعلام کرده است از این محاکمه ها برای ظلم و ستم استفاده می کنند.
سازمان دیده بان حقوق بشر نیز در گزارشی اعلام کرده است که دربحرین عدالت وجود ندارد و این وضعیت برفضای محاکمه هایی که درسایه تعرض آشکار به عدالت برگزار می شود، به خوبی نمایان است.
بازداشت شدگان در زندان جو با اقدامات و برخوردهای سرکوبگرانه و خشونت آمیز نیروهای امنیتی مواجه شده اند، و گفته شده است که آنان با باتوم و لگد مورد حمله قرار گرفته و ضرباتی به صورت آنان زده شده است و برخی از آنان وادار شده اند که کفشهای افسران را ببوسند، و یا به شیخ عیسی احمد قاسم و شخصیت های بزرگ و مورد احترام دینی، ناسزا بگویند.
بازداشت شدگان زندان جو روز ۲۶ آوریل در بیانیه‌ای اعلام کردند که ماموران زندان به اعتقادات و مقدسات آنان توهین کردند.
زندانیان همچنین گفتند که نیروهای آل خلیفه به آنان اجازه خواندن نماز جماعت در مسجد اصلی این ساختمان را در داخل زندان ندادند و همه تحرکات ازجمله محاکمه ها، ملاقات در بیمارستان ها و بازدیدها و دادن دارو به زندانیان را زیر نظر گرفتند.

برچسب ها:
حرفهایی که باعث اخراج زندانی بحرینی از دادگاه شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان