قتل یک خانواده در کرمان

  • شناسه خبر: 3770
قتل یک خانواده در کرمان

هوادار تو را من چشم در راهم…..   مسئولان کرمانی: حمایت از تیم مس در شرایط فعلی ……. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از “بوتیانیوز” به نقل از وبلاگ مهاجر (سید محمد سادات اخوی): همه جا پر شده بود از عکس های نارنجی گلاسه. همه اتوبوس ها پر شده بود از دعوت مردم به حمایت از مس […]

خانه » اجتماعی » قتل یک خانواده در کرمان

هوادار تو را من چشم در راهم…..   مسئولان کرمانی: حمایت از تیم مس در شرایط فعلی …….

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از “بوتیانیوز” به نقل از وبلاگ مهاجر (سید محمد سادات اخوی): همه جا پر شده بود از عکس های نارنجی گلاسه. همه اتوبوس ها پر شده بود از دعوت مردم به حمایت از مس کرمان. میدان های شهر و خیابان ها پر بود از دعوت مردم به حضور در ورزشگاه.

هفته گذشته، دغدغه اول مسئولان استان کرمان شده بود، بازی روز جمعه. چه هزینه ها که نکردند، در ایامی که کاغذ بیش از دو برابر افزایش قیمت پیدا کرده، چه پوسترهایی که در جای جای شهر زیر پای مردمان له نشد.

هفته گذشته موضوع اول مسئولان شده بود بازی روز جمعه……

روز موعود فرا رسید. روز جمعه، ورزشگاه کرمان پر شده بود از تماشاگر. گل سر سبد تماشاگران آن روز، استاندار و معاون امنیتی سیاسی کرمان بودند. اقدامات هفته گذشته اثر بخش بود. خنده بر لبان استاندار و معاونش نقش بسته بود.

اما ……………..

هفته گذشته در کرمان اتفاقی رخ داد که خیلی ها نخواستند آن را بشنوند و نگذاشتند دیگران نیز آن را بشنوند.

هفته گذشته در استان ثروتمند کرمان، در عمیق ترین مرکز فقر شهر کرمان، شهرک صنعتی، اتفاقی رخ داد که خیلی ها نخواستند کسی بفهمد.

شهرک صنعتی کرمان، نقطه ای است که فقر از در و دیوارش می ریزد. در انتهای این شهرک زن و شوهری به همراه همه هستی شان، دختر سه ساله شان زندگی می کردند.

هفته گذشته، مردی ساعت ۱۲ تا ۲ نصف شب، به منطقه بی امنیت شهرک صنعتی می رود. به خانه جواد احمدیان. با جسمی تیز و سنگین، زن و شوهرو هستی ۳ ساله را با ضربه هایی از پای در می آورد.

روشن تر بگویم، هفته گذشته سه نفر در کرمان به ضرب جسمی شبیه تبر به قتل رسیدند. ضربه به پشت سرشان خورده بود. جواد احمدیان شاگرد قصابی خیابان باقدرت، همسرش نجمه افضلی و دختر سه ساله اش، هستی احمدیان به قتل رسیدند.

خانه آنها در انتهای شهرک صنعتی بود. نزدیک خانه آنان فقط یک کارگاه درب وپنجره سازی بود. فقر کاری کرده بود که مجبور باشند به دور از محل مسکونی شهر، در منطقه ای نا امن سکنی گزینند. هستی و پدر و مادرش به راحتی آب خوردن به قتل رسیدند. اما انگار کسی نمیخواست این حادثه را بفهمد و نمیخواستند دیگران نیز آن را بفهمند.

هفته گذشته که معاون سیاسی امنیتی و استاندار کرمان، تمام هوش و حواسشان مشغول بازی روز جمعه بود و میلیون ها تومان خرج شد تا مردم به ورزشگاه بیایند، جنایتی اتفاق افتاد بی نظیر.

جنایتی که حاصل از فقر مردی بود که در منطقه ناامن زندگی می کرد. و نفهمیدیم مسئول امنیتی استان چرا به کسی در این باره توضیح نداد؟؟؟؟؟ نفهمیدم چرا صدا و سیمای کرمان به کسی چیزی نگفت؟؟؟؟؟؟

یاد جمله حضرت امیر افتادم که فرمود: در سرزمین اسلامی خلخال از پای زن یهودی دزدیده شود، اگر مرد مسلمان از این غم بمیرد رواست. اما نفهمیدیم که چه شد، هفته گذشته لبخند بر لبان مسئولین این شهر بود. نفهمیدم که چه شد، هستی ۳ساله کشته شد و کسی خم به ابرو نیاورد.

چه کسی پاسخگوی این جنایت است. چه کسی پاسخگوی فقر و بی امنیتی شهرک صنعتی است. هنوز دلایل قتل بر ما روشن نیست. هنوز ابعاد قتل نیز مشخص نشده. قاتل شناسایی نشده، انگیزه قتل هم مشخص نیست. اما آنچه که مشخص شده، قتل هستی ۳ ساله و پدر و مادرش است. آنچه که روشن است نبود امنیت در آن شهرک است.

آقای مسئول!!! آقای معاون …!!!!

به راستی برای امنیت این منطقه در این چند سال چه کرده اید؟؟؟ به راستی برای رفع فقر شهرک صنعتی چه کرده اید؟؟؟

آقای مسئول!!! آقای معاون…!!!

روز جمعه که لبخند شما در ورزشگاه، از صفحه تلویزیون پخش می شد، مراسم هفت هستی در خیابان باقدرت در حال برگزاری بود. نمی دانم عکس هستی را دیده اید یا نه؟؟؟؟؟؟

آقای مسئول!!! آقای معاون …!!!

رز جمعه مس کرمان، که میلیاردها تومان خرجش شده است، برد. اما هفته گذشته در منطقه ای از شدت فقر و بی امنیتی، هستی سه ساله مرد.

آقای مسئول!!! آقای معاون …!!!

هفته گذشته، هفته گذشته، هفته گذشته……..

آقای مسئول!!! آقای معاون …!!!

حضرت علی فرمودند: ……….. اگر مرد مسلمان ازین غم بمیرد رواست ……

برچسب ها:
قتل،خانواده،کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان