فرمانده سپاه رفسنجان در گفت و گو با "خانه خشتی":

مسائل فرهنگی الویت کار سپاه در سال جدید / هر کجا گروه و حتی دولتی درخلاف مسیر ارزشهای نظام حرکت کند به او تذکر می دهیم

  • شناسه خبر: 37368
مسائل فرهنگی الویت کار سپاه در سال جدید / هر کجا گروه و حتی دولتی درخلاف مسیر ارزشهای نظام حرکت کند به او تذکر می دهیم

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: سپاه یکی از مدافعان انقلاب و ارزش های اسلامی است، هرکجا فرد، گروه و حتی دولتی در مسیر این ارزشها و نظام حرکت نکند به آنها تذکر میدهد و تا رسیدن نظام و انقلاب به اهداف خود با موانع برخورد می کند. علی اسدی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در سالروز تاسیس […]

خانه » آخرین اخبار » مسائل فرهنگی الویت کار سپاه در سال جدید / هر کجا گروه و حتی دولتی درخلاف مسیر ارزشهای نظام حرکت کند به او تذکر می دهیم

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: سپاه یکی از مدافعان انقلاب و ارزش های اسلامی است، هرکجا فرد، گروه و حتی دولتی در مسیر این ارزشها و نظام حرکت نکند به آنها تذکر میدهد و تا رسیدن نظام و انقلاب به اهداف خود با موانع برخورد می کند.

علی اسدی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در سالروز تاسیس سپاه پاسداران در گفتگوی اختصاصی با “خانه خشتی”، اظهار داشت: اساسنامه سپاه پاسداران بر مبنای دفاع از ارزش ها و حفظ استقلال نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن پایه گذاری و این نهاد انقلابی به فرمان امام خمینی(ره) در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ تشکیل شد.

وی افزود: اهداف کنونی سپاه نیز در مسیر برنامه ریزی در جهت پیشرفت ارزش های نظام و انقلاب است.

اسدی تصریح کرد: سپاه یکی از مدافعان انقلاب و ارزش های اسلامی است، هرکجا فرد، گروه و حتی دولتی در مسیر این ارزشها و نظام حرکت نکند به آنها تذکر میدهد و تا رسیدن نظام و انقلاب به اهداف خود با موانع برخورد می کند.

وی اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهداء و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: پس از این هشت سال که سپاه رسالت خود را با افتخار به انجام رساند، وارد مسائل سازندگی و فرهنگی شد و با حضور در مناطق محروم در جهت خودسازی و نهادینه شدن فرهنگ بسیجی گام برداشت.

فرمانده سپاه رفسنجان با اشاره به شعار”اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” در سال جدید خاطر نشان کرد: با نگاهی به شعار سال و پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب مسائل اقتصاد مقاومتی و فرهنگی دنبال می شود و این درحالی است که مسائل فرهنگی الویت کار ما در سال جدید است و حفظ بنیان خانواده در مقابل تهدیدات نرم دشمن و سبک زندگی اسلامی در برنامه های سپاه قرار دارد.

اسدی تصریح کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی و فرهنگ از سوی حوزه ها و پایگاه های مقاومت پس از توجیه و در قالب حلقه های صالحین فعالیت می شود و به جامعه نیز ارائه می گردد.

برچسب ها:
خانه خشتی دفاع مقدس رفسنجان سالروز سالروز سپاه شعرا سال فرهنگ
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان