به مناسبت روز مادر؛

تقدیر دانش آموزان رفسنجانی از مادران با اهدای نقاشی + عکس

  • شناسه خبر: 37333
تقدیر دانش آموزان رفسنجانی از مادران با اهدای نقاشی + عکس

یکشنبه ۳۱ فروردین مجموعه فرهنگی عمارت امین شهرستان رفسنجان به مناسبت تولد صدیقه طاهره و روز بزرگداشت مقام مادر جشنی به همراه ۸۰ دانش آموز دختر و پسر شهرستان در محل این عمارت برگزار کرد. اکبر غلامرضایی مدیر عمارت امین رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی”، تقدیر دانش آموزان از مادران با اهدای […]

خانه » آخرین اخبار » تقدیر دانش آموزان رفسنجانی از مادران با اهدای نقاشی + عکس

یکشنبه ۳۱ فروردین مجموعه فرهنگی عمارت امین شهرستان رفسنجان به مناسبت تولد صدیقه طاهره و روز بزرگداشت مقام مادر جشنی به همراه ۸۰ دانش آموز دختر و پسر شهرستان در محل این عمارت برگزار کرد.

اکبر غلامرضایی مدیر عمارت امین رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی”، تقدیر دانش آموزان از مادران با اهدای نقاشی هایی که با ذهن خلاق خود با موضوع مادر ترسیم کرده و تقدیم مادران خود نمودند را اولین کار فرهنگی مجموعه عمارت امین عنوان کرد و بیان داشت: در این مراسم نقاشی های دانش اموزان در یک گالری جمع آوری شد در پایان دانش اموزان نقاشی های خود را تقدیم به مادران نمودند.

IMG_0047 IMG_0050

وی مبنای کار مجموعه فرهنگی امین رفسنجان در سال ۹۳ را برگزاری همایش ها با عناوین مختلف برای آموزش مسائل تربیتی و اخلاقی دانست و گفت:برگزاری یکسری کلاس های آموزش و استفاده از فضاهای موجود عمارت در برنامه کار امسال قرار دارد.

غلامرضایی انجام کار فرهنگی اساسی بر مبنای پیام رهبر فرزانه انقلاب در سال جدید را نیازمند حرکت جهادی دانست و خاطر نشان کرد: در سال جدید با محوریت مراکز فرهنگی شهرستان و در قالب پیشنهادات آنان و همچنین با حمایت خانم امین بانوی خیر رفسنجانی و مساعدت همه دستگاه های اجرایی به دنبال ارائه همایش های فرهنگی پرمحتوا خواهیم بود.

IMG_0051 IMG_0064 IMG_0084

 

 

 

برچسب ها:
تقدیر دانش آموزان رفسنجانی از مادران با اهدای نقاشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان