تقارن تولد دو مولد از سلاله پاک نبوی

  • شناسه خبر: 37277
تقارن تولد دو مولد از سلاله پاک نبوی

همزمان با میلاد جسته مادر خوبیها ، فردی از سلاله پاک زهرا(س) و با نَفَسِ مسیحایی در دیار یخ زده از سکوت و تاریکی و خودکامگی دیده به جهان گشود وعرضه این مولود مبارک باعث درخشش انوار الهی بر بلاد جمهوری اسلامی شد. “خانه خشتی“، سلام ودرود خداوند به سیده زنان عالم،درود خداوند بر اسوه […]

خانه » آخرین اخبار » تقارن تولد دو مولد از سلاله پاک نبوی

همزمان با میلاد جسته مادر خوبیها ، فردی از سلاله پاک زهرا(س) و با نَفَسِ مسیحایی در دیار یخ زده از سکوت و تاریکی و خودکامگی دیده به جهان گشود وعرضه این مولود مبارک باعث درخشش انوار الهی بر بلاد جمهوری اسلامی شد.

خانه خشتی، سلام ودرود خداوند به سیده زنان عالم،درود خداوند بر اسوه ادب وعصمت،ساده زیستی،نوع دوستی،گذشت،صبر،صداقت ودرود بربانویی که مجموعه ای از عالی ترین صفات وارزشهای انسانی است.

فاطمه(س)، تحفه ای از جانب خداوند به محمد(ص) است، او همسر مرتضی علی، مادرحَسنین،زینب و ام کلثوم است، او ممتازترین بانوی دوگیتی است که در چنین مرتبه آسمانی کسی هم شان وهم ردیف  اونیست.

در عظمت ولادت خجسته اش سوره کوثر نازل شدوبه قلب پیامبر حرارتی مضاعف بخشید وبه اونوید آینده ای بزرگ را داد.

فاطمه خیرکثیر وباعث بقاء وگسترش نسل و ذُریه پیامبر اکرم (ص)است وسراسر زندگیِ او مَملو از مکارم اخلاق ورفتارهای نمونه انسانی است.

همزمان با میلاد جسته مادر خوبیها ، فردی از سلاله پاک زهرا(س)وبا نَفَسِ مسیحایی در دیار یخ زده از سکوت وتاریکی وخودکامگی دیده به جهان گشود وعرضه این مولود مبارک باعث درخشش انوار الهی بر بلاد جمهوری اسلامی شد.

با تولد ایشان دوران جدیدی در تاریخ معاصر ایران شروع شد وکاخهای مستکبرین بویژه پایه های حکومت وسلطنت شاهنشاهی لرزیدن گرفت .

هدایت حکیمانه حضرت روح الله(ره)در مسیر حرکت به سمت نور باعث جریان یافتن خون تازه اسلام در شریانهای خشک شده اصالت اسلام شد.

رهنمودهای پیغمبرگونه آن مرد خدا باعث شد تا نسیم جانفزای حُریت واستقلال در لوای دین در سرتاسر سرزمین سلمان فارسی وزیدن گیرد وبه سرعت این نسیم ونور عالمگیر شد تا شاهد سقوط دیکتاتوری های منطقه یکی پس از دیگری باشد.

به راستی که تقارن  تولد این دو مولود بسیار باشکوه است ، تولد بزرگانی از سلاله پاک نبوی ومروجین اسلام ناب محمدی(ص)وحامیان حکومت علوی،آنان که ابراهیم وار بر بُتکده های تاریخ مستکبران وغاصبان حقوق مظلومان تاختند ونَفَس قُدسیشان عالم گیر شد ودر کالبد بی جان عالم روحی دوباره دمید وسرآغازی شد بر طلیعه نور در سرتاسر گیتی.

برماست که حراست وحفاظت کنیم از میراث گرانیهایی که برایمان به ودیعه گذاشته شده است که سیره نبوی،ولایت علوی،بصیرت وروشنگری فاطمی،صبر زینبی ونهضت حسینی می باشند.

منبع: صبح زرند

برچسب ها:
تقارن تولد دو مولد از سلاله پاک نبوی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان