همسر شهید:

ارزش های شهدا با فرهنگ بیگانه کمرنگ نشوند

  • شناسه خبر: 37218
ارزش های شهدا با فرهنگ بیگانه کمرنگ نشوند

به گزارش خانه خشتی، شایسته باقری، همسر شهیدان سید محمدرضا میرافضلی و شهید مسعود باقری که هم اکنون به خدمت بازنشستگی آموزش و پرورش نائل آمده است، در سال ۵۶ با سید محمدرضا میرافضلی ازدواج کرده و پس از ۱۶ ماه زندگی مشترک و با دارا بودن یک فرزند پنج ماهه خبر شهادت همسرش را […]

خانه » آخرین اخبار » ارزش های شهدا با فرهنگ بیگانه کمرنگ نشوند

به گزارش خانه خشتی، شایسته باقری، همسر شهیدان سید محمدرضا میرافضلی و شهید مسعود باقری که هم اکنون به خدمت بازنشستگی آموزش و پرورش نائل آمده است، در سال ۵۶ با سید محمدرضا میرافضلی ازدواج کرده و پس از ۱۶ ماه زندگی مشترک و با دارا بودن یک فرزند پنج ماهه خبر شهادت همسرش را می شنود.

همسر ۵۵ ساله شهید میرافضلی از معیارها و ارزش های ازدواجش در آن زمان به ما گفت و ادامه داد: در سن ۲۷ سالگی و طبق توصیه امام (ره)  مبنی بر ازدواج همسران شهدا، با شهید باقری ازدواج کردم.

وی افزود: هدفم از این امر، الگو قرار گرفتن برای همسران شهدا و ادای تکلیف بود؛ و پس از یافتن معیارهای مد نظرم در شهید باقری، ازدواج با ایشان را پذیرفتم و حاصل ۱۰ ماه زندگی مشترکم با ایشان یک فرزند دختر بود.

شایسته باقری که هم اکنون همسر دو شهید رفسنجان می باشد، از اقدامات بزرگ خود و همسرش در دوران پیش از انقلاب گفت، از جرأت بالای شهید میرافضلی و روحیه ظلم ستیزی اش حرف ها به میان آورد، از اینکه با ازدواجش توانسته بود نیمه دیگر دینش را کامل کند و با همسرش به تکامل برسد.

وی وظیفه همسران شهدا را تربیت یادگاران آن ها عنوان کرد و گفت: آن ها رفتند و کاری حسینی کردند؛ و اکنون وظیفه ما زینبی عمل کردن است؛  از خدا می خواهم به من توفیقی دهد تا شرمنده شهدا نباشم.

همسر شهیدان رفسنجانی به توصیه امام اشاره کرد و خواستار حفظ اهداف و ارزش های شهدا توسط جامعه شد تا این ارزش ها که شهدا برای آن ها خون دادند، با تجملات و فرهنگ بیگانه کمرنگ نشوند.

بیشتر دقت کنیم …

هنرمندان الگوی خوبی برای نسل جوان هستند تا در قالب فیلم و تئاتر ارزش های والا را انعکاس دهند؛ جوانان و جامعه نیز قدردان این انقلاب و آزادی باشند که به برکت خون شهدا ایجاد شده است.

برچسب ها:
انقلاب بیگانه شایسته باقری شهید شهید باقری شهید میرافضلی فرهنگ همسر شهید
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان