سردار سلامی: ۱+۵ در اوج فشارها حقوق هسته‌ای ایران را پذیرفت

  • شناسه خبر: 3718
سردار سلامی: ۱+۵ در اوج فشارها حقوق هسته‌ای ایران را پذیرفت

 جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: در نشست اخیر ۱+۵ و در اوج محاصره اقتصادی و به رغم تلاش استکبار برای اینکه ما هسته‌ای نشویم، دیدید که همه پذیرفتند ایران حق دستیابی به انرژی هسته‌ای را دارد. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از فارس از زاهدان، سردار حسین سلامی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده […]

خانه » سیاسی » سردار سلامی: ۱+۵ در اوج فشارها حقوق هسته‌ای ایران را پذیرفت

 جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: در نشست اخیر ۱+۵ و در اوج محاصره اقتصادی و به رغم تلاش استکبار برای اینکه ما هسته‌ای نشویم، دیدید که همه پذیرفتند ایران حق دستیابی به انرژی هسته‌ای را دارد.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از فارس از زاهدان، سردار حسین سلامی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان‌ و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان یکی از امن‌ترین مناطق جهان است که به برکت فداکاری سرداران شهید از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون و به همت همکاری و تعامل ارزشمند مردم شیعه و سنی استان به دست آمده است.

وی با بیان اینکه نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری فرصت مناسبی را برای خود اتکایی کامل در عرصه حیات اقتصادی کشور و عدم وابستگی به خارج ایجاد کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: سیستان و بلوچستان سرزمین مردمان با شرافت، با کرامت و نجیب است و منطقه‌ای است که مردمی وفادار و فداکار و شجاع دارد اینجا دیار مهربانی‌ها است.

سردار سلامی بیان کرد: این استان دیاری مقدس است و سرزمین هنرنمایی پهلوانان نامدار تاریخ اسلام و سرزمین شهیدان شوشتری و محمدزاده و همرزمان شهید بلوچ آنان است.

وی افزود: سرزمین سیستان و بلوچستان امروز دشمنان را مایوس کرده است و به برکت اتصال عمیق و عاطفی و پیوند الهی و ملی مردم استان با نهاد رهبری و نهادهای امنیتی و انتظامی به سرزمین وحدت ملی و سرزمین دل‌های یکی شدن، مبدل شده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد: این استان تکه‌ای از روح، جان و پیکره هویت ملی ماست و افتخار می‌کنیم که در کسوت لباس فداکاری و جانبازی برای عزت مردم و استقلال کشور در این منطقه خدمت می‌کنیم.

سلامی گفت: سپاه، کارآمدترین و برجسته‌ترین فرماندهان خود را در این استان به کار گمارده و این نشان دهنده توجه دولتمردان به این استان است.

وی عنوان داشت: تاریخ ۳۴ ساله انقلاب اسلامی تصویرگر حقایقی است که باید قدردان آن بوده و با ذره ذره وجود و درک نصرت‌های الهی سپاسگزار نعمت بیکران الهی باشیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که پس از ۳۴ سال از گذشت انقلاب شکوهمند اسلامی، قدرت‌هایی که قادرند برای چندین بار کره زمین را با خاک یکسان کنند در رویارویی با این انقلاب تن به کرنش می‌دهند.

سلامی گفت: خداوند این ملت را از گردنه‌‌های سخت عبور می‌دهد و اجازه نخواهد داد در جنگ سختی‌های غیرقابل تحمل را بکشد که باید این همه فضل خداوند را شکرگزار باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به توطئه‌های تجزیه طلبانه، شورش و ناامنی در مناطق مرزی که ظرف چند سال اخیر در این استان و سایر مناطق مرزی به عینه دیده شده است دشمن همواره در صدد تحت‌الشعاع قرار دادن رفاه و نظم عمومی در منطقه بوده است چرا که به برکت نظام جمهوری اسلامی توسعه، رشد، رفاه و آزادی به ارمغان آورده شده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن که مردم را با نظام نزدیک می‌بیند احساس خطر کرده و سعی در فرافکنی و اجیر کردن عناصر خود فروخته دارد که خوشبختانه با درایت مردم همیشه در صحنه این استان، نقشه‌های آنان به یأس و ناامیدی مبدل شده است.

سلامی یادآور شد: در نشست اخیر ۱+۵ و در اوج محاصره اقتصادی و به رغم تلاش استکبار که ما هسته‌ای نشویم، دیدید که همه پذیرفتند ایران حق دستیابی به انرژی هسته‌ای را دارد و فریاد مردم ایران اسلامی به کرسی نشست و آنان را وادار به تسلیم کرد و این یک برگ برنده در دوران پر افتخار نظام مقدس جمهوری است.

برچسب ها:
سردار سلامی: 1+5 در اوج فشارها حقوق هسته‌ای ایران را پذیرفت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان